خبرگزاری کار ایران

نمایندگی ایسوس در تهران کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۶۶

ایسوس یکی از برندهایی می‌باشد که در کشور ما طرفداران و مصرف کنندگان زیادی دارد و با توجه به طیف گسترده ای از محصولاتی که ایسوس به بازار ارائه می دهد، نمایندگی های بسیار زیادی در ایران و تهران وجود دارد. نمایندگی ایسوس در تهران با در اختیار داشتن یک کادر بسیار حرفه ای تمامی خدمات محصولات ایسوس از فروش تا تعمیرات را انجام می دهد. همچنین این نمایندگی تمامی خدمات خود را در سرتاسر تهران پاسخگو می باشد.

شما می توانید جهت دریافت انواع خدمات از جمله عیب یابی و تعمیر لپ تاپ ایسوس و تبلت ایسوس، موبایل ایسوس و ... در نمایندگی تعمیرات ایسوس با شماره 45102 021  تماس گرفته و با کارشناسان خبره نمایندگی ایسوس مشورت نمایید تا در اسرع وقت به رفع مشکل شما پرداخته شود.

نمایندگی ایسوس

ایسوس یک شرکت بزرگ است که دهه هاست در صنعت سخت افزار کامپیوتر و تلفن یکی از اصلی ترین ها بوده است. این به دلیل داشتن یک گزینه مقرون به صرفه در برابر رقبایی مانند اپل شناخته شده است، اما هنوز هم این توانایی را دارد.

باید اعتراف کنیم، همه ما احتمالاً کسی را می شناسیم که لپ تاپ ایسوس دارد. ایسوس به عنوان یک غول فناوری شناخته شده است که برای هر قیمتی و همچنین هر جایگاه کاربری پیشنهادی دارد.

جای تعجب نیست که آنها سهم بزرگی از بازار را در اختیار دارند و به عنوان یکی از نیروهای مسلط در صنعت شناخته می شوند!

اما مطمئناً، آنچه را که باعث می‌شود ایسوس به عنوان یک شرکت بسیار پیشرو فقط به خاطر تنوع و کیفیت محصولات نیست بلکه نمایندکی های متعدد ایسوس در این زمینه نقش بسزایی دارد.

نمایندگی ایسوس نه تنها در تهران بلکه در سراسر کشور فعال می باشد و با بهره گیری از افراد فنی و متخصص در زمینه موبایل و لپ تاپ پاسخگوی تمامی نیاز های مشتریان خود می باشند.

نمایندگی لپ تاپ ایسوس

ایسوس یک شرکت چندملیتی سخت افزاری و الکترونیکی کامپیوتر و تلفن است. این یک شرکت پیشرو است که با ایده های نوآورانه و فناوری هدایت می شود.تعهد آنها به محصولات با کیفیت عالی دلیل محبوبیت ایسوس توسط بسیاری از کاربرانش است. آنها نوت بوک، نت بوک، مادربرد، کیبورد، کارت گرافیک و لپ تاپ تولید می کنند. در سال 1989 تاسیس شد.ایسوس در مورد لپ تاپ ها برند خوبی است. به طور کلی، قابلیت اطمینان ایسوس واقعا عالی است، قیمت آنها مقرون به صرفه است و پشتیبانی آنها بسیار راحت است. نوآوری هایی که ایسوس آورده واقعا قابل تحسین است. طرح های جدید این لپ تاپ ها همچنان الهام بخش هستند.

ایسوس لپ تاپ های فوق العاده ای را در طیف گسترده ای ارائه می دهد. طراحی لپ تاپ های آنها شگفت انگیز است. اگر کیفیت را می خواهید، لپ تاپ های ایسوس گزینه ای بسیار عالی هستند. هزینه کم با فناوری عالی چیزی است که هنگام خرید لپ تاپ ایسوس به دست می آورید.لپ تاپ های ایسوس بسیار بی صدا هستند و می توانند تمام کارهای شما را بهتر از هر لپ تاپ دیگری انجام دهند. ایسوس می داند که چگونه مشکل گرمای بیش از حد را مدیریت کند.

نمایندگی ایسوس در تهران ارائه دهنده ی تمامی خدمات مربوط به لپ تاپ های ایسوس از فروش تا تعمیرات را انجام می دهد و با در اختیار داشتن یک کادر مجرب و حرفه ای به تمامی سوالات شما پاسخگو هستند.

نمایندگی تعمیرات ایسوس

خرید لپ تاپ از ایسوس بسته به مدل گارانتی یک ساله یا دو ساله به شما می دهد. با این حال، نکته خوبی که باید در نظر داشت این است که ایسوس ضمانت باتری طولانی‌تری را برای همه مدل‌های خود ارائه می‌دهد، بنابراین خوب است بدانید که عمر باتری لپ‌تاپ شما تضمین شده و ایمن است!

پوشش گارانتی در نمایندگی تعمیرات ایسوس ایرادهایی از موقعیت های مرتبط را نیز به همراه دارد، بنابراین در صورتی که تصمیم به خرید لپ تاپ از آنها دارید، به این موارد توجه داشته باشید.

  • بلایای طبیعی
  • عیوب سازنده
  • تصادفات
  • ویروس ها

اما با این حال، بهتر است به خاطر داشته باشید که این پوشش‌ها همچنان محدودیت‌هایی دارند و بهتر است با پشتیبانی نمایندگی رسمی ایسوس بررسی کنید که آیا هر یک از نگرانی‌های شما را در مورد لپ ‌تاپ شما را پوشش می‌دهد یا خیر.

با این حال حتی اگر مشکلی که برای لپ تاپ شما پیش آمده باشد و تحت پوشش گارانتی نباشد با وجود نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران مشکل لپ تاپ شما در کمترین زمان ممکن و با یک هزینه بسیار مناسب نسبت به سایر تعمیرگاه های لپ تاپ انجام می شود.

نمایندگی ایسوس در تهران

در مورد لپ‌تاپ‌های ایسوس یک نکته مهم وجود دارد، و آن پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش می باشد. شرکت ایسوس با در قرار دادن تعداد زیادی نمایندگی ایسوس در ایران و تهران به تمامی نیاز ها و سوالات مشتریان خود به صورت فول تایم پاسخگو می باشد و همچنین نمایندگی ایسوس در تهران به تمامی نقاط تهران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب خدمات فنی و خدمات پس از فروش خود را با بالاترین کیفیت ممکن و در کمترین زمان ممکن را ارائه می دهد.

 نمایندگی ایسوس در تهران کجاست؟

مرکز تخصصی تعمیرات ایسوس

فرسودگی لپ‌ تاپ‌ ها اجتناب‌ناپذیر است، به‌خصوص اگر هر روز از آن به عنوان یک لپ‌تاپ برای کار استفاده کنید. یکی از موارد ناخوشایند در مورد نیاز به تعمیرات، با وجود داشتن گارانتی، در دسترس نبودن مرکز خدمات است که می تواند نقطه ضعف باشد.

اما با وجود مرکز تخصصی تعمیرات ایسوس در تهرات شما با چنین مشکلاتی روبرو نخواهید که و اگر لپ تاپ شما با مشکلی روبرو شود، کارشناسان مرکز تعمیر تخصصی لپ تاپ ایسوس در کمترین زمان ممکن می توانند آن را رفع کنند.

نمایندگی تعمیرات ایسوس در محل

یکی دیگر از خدماتی که نمایندگی  رسمی ایسوس در تهران ارائه می دهد خدمات تعمیرات ایسوس در محل می باشد. این خدمات در محل ایسوس مزایای بسیار مانند گزینه های زیر را دارد:

  • راحتی و صرفه جویی در زمان :تعمیرات لپ تاپ ایسوس در محل باعث صرفه جویی در زمان سفر و تلاش برای یافتن بهترین تعمیرگاه کامپیوتر می شود. این بدان معناست که شما زمان زیادی را صرف کار خود می کنید بدون اینکه ناراحتی برای رفتن به تعمیرگاه داشته باشید.
  • ایمنی اطلاعات : در نمایندگی ایسوس توانید نحوه کار تکنسین با دستگاه شما و مهم تر از آن داده های بسیار مهم خود را نظارت کنید.
  • آموزش کاربر : با داشتن یک تکنسین کامپیوتر در محل، مطمئن خواهید بود که کاربران کامپیوتر در زمینه عیب یابی ساده، استفاده صحیح از برنامه های مختلف، نگهداری از اطلاعات پشتیبان و همچنین سایر کارهای مهم آموزش خواهند دید.
  • تعمیر لپ تاپ در کمترین زمان ممکن : یکی از خوبی ها و مزایای دیگر تعمیرات لپ تاپ ایسوس در محل زمان بندی تعمیرات می باشد. نمایندگی ایسوس در تهران با فرستادن کارشناسان حرفه ای خود به محل لپ تاپ و یا گوشی شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر خواهند کرد و از اتلاف زمان شما جلوگیری خواهند کرد.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

کارت گرافیک بخش بسیار مهمی از هر لپ تاپ است. تصاویر را پردازش کرده و به صفحه نمایش منتقل می کند. این پردازنده و حافظه مخصوص به خود را دارد و از این طریق حجم کاری CPU اصلی و حافظه سیستم را کاهش می دهد. اکثر کارت های گرافیک لپ تاپ روی مادربرد تعبیه شده اند و نمی توان آنها را از هم جدا کرد.در نتیجه در صورت خراب شدن کارت گرافیک تنها سه گزینه وجود دارد: تعویض کل مادربرد، تعمیر کارت گرافیک موجود یا خرید یک لپ تاپ جدید.

با این حال، در بیشتر موارد اگر تعمیر توسط یک تکنسین حرفه ای لپ تاپ در جای مناسب انجام شود، تعمیر کارت گرافیک بهترین گزینه خواهد بود. نمایندگی ایسوس در تهران با ارائه خدمات تعمیر کارت گرافیک، مشکل کارت گرافیک لپ تاپ شما را در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب انجام می دهد.

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

مادربرد یکی از مهم‌ترین بخش‌های لپ‌تاپ است و بعد از پردازنده در رتبه دوم قرار دارد. تعمیرات مادربرد لپ تاپ به دلیل پیچیدگی های زیاد دستگاه، کار آسانی نیست و باید توسط یک متخصص مورد اعتماد انجام شود.برای شخصی که تعمیرات مادربرد لپ تاپ را انجام می دهد بسیار مهم است که بسیار محتاط و مراقب باشد. اگر تعمیرات مادربرد لپ تاپ به درستی انجام نشود، لپ تاپ شما ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را متحمل شود. بهترین کار این است که کامپیوتر خود را نزد شخصی ببرید که با تعمیرات مادربرد لپ تاپ آشنایی دارد و قادر است دستگاه را به درستی عیب یابی و تعمیر کند.

همانطور که گفته شد نمایندگی ایسوس در تهران با در اختیار داشتن تکنسین و کارشناس های بسیار حرفه ای در زمینه تعمیرات لپ تاپ، مشکلات مادربرد لپ تاپ شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین دقت و کیفیت انجام می دهند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز