خبرگزاری کار ایران

وضعیت دشوار سرمربی حریف ایران / ساوتگیت: قراردادم از من محافظت نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۷۸۰

گرت ساوتگیت اذعان کرد که قراردادش مانع اخراج از نیمکت تیم ملی انگلیس نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، گرت ساوتگیت اعتراف کرد که اگر انگلیس در جام جهانی امسال شکست بخورد، دو سال باقی مانده از قراردادش از وضعیت او محافظت نخواهد کرد.

ساوتگیت که قراردادش تا دسامبر 2024 اعتبار دارد، قبل از میزبانی امروز انگلیس از آلمان در ومبلی، تحت فشار فزاینده‌ای قرار دارد.  

این سرمربی پس از شکست 1-0 تیمش مقابل ایتالیا در جمعه گذشته توسط هواداران خودی هو شد، نتیجه‌ای که فینالیست‌ یورو 2020 را به دسته دوم لیگ ملت‌ها رساند و این مربی 52 ساله می‌داند که آینده اش چگونه می‌تواند رقم بخورد.

ساوتگیت گفت: «من احمق نیستم. تنها تمرکزم در حال حاضر این است که تیم را برای مسابقه با آلمان آماده کنم و سپس روی عملکرد خوب و یک نتیجه خوب تمرکز می‌کنیم. می‌دانم که در نهایت بر اساس آنچه در آن جام جهانی اتفاق می‌افتد، قضاوت می‌شوم.

قراردادها در فوتبال بی ربط هستند، زیرا سرمربیان می‌توانند قراردادهای سه، چهار، پنج ساله داشته باشند و شما می‌پذیرید که اگر نتایج به اندازه کافی خوب نباشد، وقت آن است که راه خود را جدا کنید. چرا من باید در شرایط متفاوتی باشم؟ من آنقدر مغرور نیستم که فکر کنم قراردادم به هر نحوی از من محافظت می‌کند.»

به گزارش گاردین، انگلیس برای اولین بار از سال 1992 تاکنون 5 بازی را بدون پیروزی پشت سر گذاشته است و برای 450 دقیقه در جریان بازی گلی به ثمر نرسانده است. فقدان خلاقیت به یک مسئله بزرگ تبدیل شده و ساوتگیت که انتظار می‌رود در برابر آلمان از سیستم 3-4-3 استفاده کند، زمانی که به او اشاره شد همچنان از حمایت محکم اتحادیه فوتبال برخوردار است، واقع بین بود.

او گفت: «من کاملاً از آن‌ها قدردانی می‌کنم.  اما درک می‌کنیم که چگونه خلق و خوی با نتایج تغییر می‌کند و تغییر کرده است. من در این مورد واقع بین هستم و در مورد کاری که در قطر انجام می‌دهیم قضاوت خواهم شد و کاملا خوشحالم که در این راه قضاوت می شوم. تاریخ تاریخ است و شما در مسابقه بعدی و تورنمنت بعدی قضاوت می‌شوید.»

 ساوتگیت گفت: «بخشی از دلیل موفقیت ما در تورنمنت‌ها، احساس با هم بودن بوده است. ما نمی‌توانیم با هواداران مخالف‌مان موفق شویم، یا شما بچه‌ها(رسانه‌ها) نسبت به ما احساس گرمی نداشته باشید. اگر مجبور باشیم با حریفان بجنگیم و سپس با چیزهایی در جزیره خودمان بجنگیم، شرایط دشوارتر است. فقط ما می‌توانیم با عملکرد و نتایج آن را اصلاح کنیم.»

ساوتگیت رابطه مطبوعات و سرمربی انگلیس را در نظر گرفت. او گفت: «30 سال است که در فوتبال هستم. من تقریبا همه چیز را دیده‌ام. من چرخه جنگ با رسانه‌ها را دیده‌ام.  من عشق مطلق را دیده‌ام و ما جایی در میانه آن هستیم - یا شاید کاملاً در وسط آن نباشیم.  مشاهده این از سمت من جذاب است و این یک تجربه زندگی است که می‌دانستم در مرحله‌ای احتمالاً با این شغل همراه خواهد شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز