خبرگزاری کار ایران

ساوتگیت در موقعیت اسکوچیچ: او باید اخراج شود!

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۳۰

تیم ملی فوتبال انگلیس پس از یک شکست بی سابقه با انتقاد شدید هواداران مواجه شده است؛ مشابه وضعیت همگروهش در جام جهانی قطر: تیم ملی فوتبال ایران!

به گزارش ایلنا،  پس از شکست 4-0 از مجارستان هواداران خواستار اخراج گرت ساوت‌گیت از تیم ملی فوتبال انگلیس هستند و نگران این هستند که سرمربی تیم نسل طلایی دیگری را در جام جهانی قطر تلف کند!

وضعیتی کاملا مشابه با دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران که پس از شکست در یک مسابقه تدارکاتی برابر الجزایر برای دراگان اسکوچیچ شکل گرفته است. انتقادات از سرمربی کروات درحالی رقم خورده که الجزایر به بسیاری از ستاره‌های اصلی خود استراحت داده بود و به نوعی با تیم دومش برای این مسابقه پا به میدان گذاشته بود.

هواداران خشمگین انگلیس پس از شکست سنگین 4-0 سه شیرها در مقابل مجارستان در سه شنبه شب، خواستار اخراج گرت ساوتگیت شدند.

رولاند سالای با گل دقیقه 16 خود، میهمان را پیش انداخت و در 20 دقیقه دومین گل را زد، که سه شیرها را مجبور به تعقیب بازی کرد. اما انگلیس در مراحل پایانی تسلیم شد، زیرا انگای و گازداگ هر کدام یک گل به آمار مجارستان اضافه کردند و جان استونز یک کارت قرمز مشکوک دریافت کرد تا تیم میزبان 10 نفره شکست بخورد.

تیم ساوت‌گیت پس از دو شکست مقابل مجارستان و تساوی مقابل ایتالیا و آلمان، اکنون در قعر گروه A3 لیگ ملت‌های اروپا قرار دارد. در حالی که تنها دو بازی باقیمانده لیگ ملت‌ها تا جام جهانی 2022 در نوامبر باقی مانده است، هواداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا کردند تا سرمربی انگلیس را محکوم کنند.

یکی از هواداران ساوت گیت را متهم کرد که «نسل طلایی دیگر را هدر داده است»، در حالی که دیگری گفت اگر این سرمربی اخراج نشود، «افتضاح مطلق» خواهد بود.

پیرس مورگان همچنین در توییتر به انتقاد از انگلیس و سرمربی این تیم پرداخت و این عملکرد را "به هم ریخته" توصیف کرد. شکست تحقیرآمیز 4-0 مقابل مجارستان بدترین شکست انگلیس از سال 1928 بود، نتیجه ای که تنها 5 ماه تا جام جهانی قطر رقم خورده است.

ساوتگیت در طی مصاحبه پس از بازی خود اعتراف کرد که تا کنون برای یافتن تعادل صحیح در جدول تیمی خود در لیگ ملت ها تلاش کرده است. سرمربی احساس می کرد که به دلیل خستگی پایان فصل نمی تواند بازیکنان باتجربه انگلیس را تحت فشار بگذارد و در نتیجه فرصت هایی را به بازیکنان جوانی که تنها چند بازی ملی در اختیار داشتند، ارائه داد.

ساوتگیت علیرغم اینکه در انتهای گروه قرار داشت و برای تغییر مسیر نیاز به برد داشت، ترجیح داد به رهبران اصلی تیم یعنی جردن پیکفورد، دکلان رایس و رحیم استرلینگ در برابر مجارستان استراحت دهد.

انگلیس در طول بازی 69 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما برای ایجاد موقعیت‌های معنادار تلاش کرد، زیرا مثلث بازیساز میسون مانت، جک گریلیش و فیل فودن هر کدام از ترکیب اصلی کنار گذاشته شدند. پنالتی دیرهنگام هری کین مقابل آلمان، تنها گلی بود که انگلیس امسال در این مسابقات به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز