خبرگزاری کار ایران

حمله جیمی کرگر به طرفداران انگلیس پس از توهین به ساوتگیت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۱۵

جیمی کاراگر پس از شکست تحقیرآمیز 4-0 مقابل مجارستان، به دفاع از گرت ساوتگیت، سرمربی انگلیس پرداخت.

به گزارش ایلنا، سه شیرها سه شنبه شب در ورزشگاه مولینوکس تسلیم شدند و در 20 دقیقه پایانی سه گل دریافت کردند و بدترین شکست خانگی خود در 96 سال گذشته را متحمل شدند.

جیمی کاراگر، ملی پوش سابق انگلیس اصرار داشت که ساوتگیت در طول مدت حضورش در تیم ملی در واقع "موفقیت بیش از حد" داشته است.

کاراگر در توییتر گفت: "شما نمی دانید دارید چه کار می کنید. خفه شوید دلقک ها! این مربی کشور را در دو تورنمنت به بهترین موقعیت از سال 1966 رسانده است."

او در توئیت دوم توضیح داد: "همچنین این تصور که ساوتگیت این گروه را عقب نگه می‌دارد مزخرف است، این تیم بهتر از 2004/6 و 1996/98 نیست. ساوت گیت اگرچه در مسابقات بهتر با نتیجه مطلوب به برتری رسیده است. بچه ها استراحت کنید و به سطح عادی خود برگردید."

ساوتگیت انگلیس را به نیمه نهایی جام جهانی 2018 و فینال یورو 2020 رساند، جایی که آنها در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا شکست خوردند.

همکار کاراگر در اسکای اسپورت، گری نویل، مدافع راست سابق انگلیس و منچستریونایتد، بیشتر محافظه‌کار بود و اصرار داشت که "برای هواداران و بازیکنان همدردی می کند".

وی افزود: "این درست نیست. بازیکنان/مربیان باید به طور جمعی گرد هم آیند تا شروع به تأثیرگذاری بر برنامه پس از یک فصل طاقت فرسا داخلی دیگر برای رسیدن به آن استراحت واضح کنند."

ساوتگیت پس از شکست پذیرفت که "نتایج برعهده او بود" و اضافه کرد که او از بوق و کنایه هایی که با آن روبرو شد "آسیب دیده است".

این مسابقه البته اولین باری بود که انگلیس در یک بازی خانگی با چهار گل یا بیشتر بدون به ثمر رساندن حتی یک گل شکست خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز