خبرگزاری کار ایران

مدیر بازاریابی و فروش داخلی ذوب آهن اصفهان عنوان کرد:

حدود ۱۱۵ هزار تن ریل تولید و به ۶۰ مصرف کننده، عرضه کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۴۴۷

محمدرضا کجباف مدیر بازاریابی و فروش داخلی ذوب آهن اصفهان در حاشیه نمایشگاه متالورژی به خبرنگار ما گفت : مطابق با سیاست های دولت محترم،طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است و لذا ذوب آهن اصفهان این آمادگی را دارد که با سبد متنوع محصولات ساختمانی استاندارد،در این طرح ماندگار نقش آفرینی داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ، وی افزود : در رویکرد جدید شرکت،تولید محصولات با ارزش افزوده بالا به صورت ویژه دنبال می شود که یکی از مهمترین آنها تیرآهن بال پهن است و هم اکنون از سایز ۱۴ تا ۳۰ تولید و عرضه می گردد،افزود : این محصولات در سبک سازی، مقاوم و ایمن سازی  ساختمان تاثیر بسزایی داشته و لذا تولید سایزهای بالاتر از آنها در برنامه قرار دارد.
مدیر بازاریابی و فروش داخلی شرکت در ادامه به تولید محصول ریل در ذوب آهن اصفهان پرداخت و اظهار داشت : در سال های گذشته سبد ریل تولیدی کارخانه تنوع بسیاری یافت و این محصول استراتژیک در محورهای ریلی گوناگون کشور نصب گردید و در حال حاضر نیز ریل معدن را تولید و به بازار عرضه نمودیم که با استقبال بسیار خوبی همراه شد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : ذوب آهن اصفهان در زمینه حمل و نقل ریلی،دین خودش را به کشور ادا کرده است و تاکنون حدود ۱۱۵ هزار تن ریل تولید و به ۶۰ مصرف  کننده، عرضه کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز