خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: به جای داور از هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنم/ ترمزمان را به ناحق کشیدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۰۸۱

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه با مس رفسنجان، ترمز شاگردان جواد نکونام را با قضاوت ضعیفش کشیده است.

به گزارش ایلنا،  حمیدرضا گرشاسبی پس از تساوی فولاد خوزستان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: با توجه به قضاوتی که دیدیم، به جای داور از هواداران دوست‌داشتنی فولاد عذرخواهی می‌کنم. او سرعت بازی را گرفت و با سابقه‌ای که وجود داشت، این حساسیت‌ها را ایجاد کرد. چیزی نمی‌شود گفت. حیف از این بازیکنان و این همه هزینه‌ای که تیم‌های لیگ برتری می‌کنند. فوتبال ما با این قضاوت‌ها و رفتار غضب‌آمیز داور با بازیکنان یک تیم رشد نمی‌کند.

وی در ادامه نسبت به قضاوت حسن اکرمی بیان کرد: با رژه‌ای که روی مُخ هواداران و تیم رفتند، پدرمان درآمد تا ورزشگاه را کنترل کردیم. امیدوارم کمیته داوران تمهیداتی بیندیشد تا داورانی را که از قبل روی آنها حساسیت و ذهنیت‌هایی وجود داشته، به کار نبرند تا این ذهنیت شدیدتر نشود. بازی به خوبی آغاز شد، اما بازیکنان روی زمین افتادند و داور همه صحنه‌های 70 به 30 درصد را به ضرر میزبان سوت می‌زد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به قضاوت علیرضا فغانی در دیدار شاگردان نکونام با سپاهان اصفهان تصریح کرد: دیدید داور در دیدار با سپاهان چقدر حرفه‌ای عمل کرد و به بازی سرعت می‌داد که همه از آن لذت بردند. ان‌شاءالله این رویه اصلاح شود و در شرایطی که هواداران پس از سه سال محرومیت وارد ورزشگاه شده‌اند، با اعصاب خُرد به خانه خود بازگشتند که این انصاف نیست.

گرشاسبی راجع به حضورش در ورزشگاه شهدای فولاد گفت: من همیشه حضور دارم و موظف هستم که کنار تیم باشم. فولاد تیمی بزرگ است و همه انتظار دارند برای پیروزی وارد زمین شویم، اما ترمزمان به ناحق کشیده شد. امیدوارم این قضاوت‌ها جبران شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز