خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۳۸۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: امنیت و آرامش امروز کشور و احیای ارزش‌های اسلام در جامعه اسلامی را مدیون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم.

به گزارش ایلنا، ابوالحسن کبیری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین که در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین برگزار شد، گفت: امروز دشمنان ابزارهای جنگی را به نرم تبدیل کرده و در جنگ نرم تفکرات و اعتقادات آحاد جامعه به‌ویژه جوانان را مورد هدف قرار داده و در جهت کمرنگ شدن آن‌ها اقدام می‌کند و همین موجب می‌شود که دیگر آن‌ها به ارزش‌های اسلام مانند ایثار و گذشت و یا به شهدا و جانبازان کشورش افتخار نکنند.

کبیری خاطر نشان کرد: این حمله دشمنان در فضای مجازی به آحاد جامعه به‌ویژه نسل امروز خطرناک است و آسیب‌های بسیاری را برای فرد و یا جامعه به همراه دارد، لذا باید همگان نسبت به این فضا هوشیار باشند.

وی گفت: در تحقق این مهم، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مسئولیت سنگینی دارند و باید با آگاهی‌بخشی، بصیرت‌دهی، اطلاع‌رسانی و مراقبت از فرزندان شهدا در حراست از ارزش‌ها تلاش کنند.

در این مراسم از محمدرضا شکوهی سرپرست سابق بنیاد شهید استان تجلیل و سمیه اسمعیلی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز