خبرگزاری کار ایران

حسینی: پیکان با غرور تنبیه شد/ روی گل دوم اشتباه مهلکی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۸۸۱

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید غرور و عدم جسارت بعد از پیروزی هفته اول، عامل شکست بازیکنانش بوده است.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی پیکان مقابل مس کرمان در هفته دوم لیگ برتر که با شکست 3 بر صفر شاگردانش همراه بود، اظهار داشت: روز خوب تیم ما نبود. اشتباهات فردی زیادی داشتیم. روند بازی باب میل حریف بود. عملکرد بچه ها جای دفاع ندارد اما اوایل لیگ هر تیمی اشتباه کند تنبیه می شود اما اعتمادمان به بچه ها را از دست نمی دهیم. ان شاالله در ادامه لیگ بتوانیم امتیازات خوبی را جمع کنیم.

وی افزود: می دانستیم حریف دنبال توپ گیری و ضد حمله است. اشتباه مهلک روی گل دوم تیم ما را از روند خودش انداخت. این باخت برای بازیکنان جوان ما درس است. نباید فکر کنند خبری شده است. مغرور شده بودند و فکر می کردند مقابل هر تیمی می توانند راحت حاضر شوند. اگر پارسال امتیازی گرفتیم یا برد هفته قبل روی جنگندگی بود. اگر بازیکنان در زمین جنگندگی و جسارت نداشته باشند مطمئنا تنبیه می شویم.

حسینی در مورد حساسیت  این مسابقه عنوان کرد: حساسیت برای ما حساسیت امتیازی بود. خیلی دوست داشتیم نتیجه تمرینات و زحماتمان را بگیریم. روز خوب بچه‌هایمان نبود. دنبال حاشیه هم نیستیم. در فوتبال ضعیف ظاهر شوید و اگر به حریف کادو بدهید به بدترین شکل تنبیه می شوید. من در جریان بازی بودم و متوجه حواشی نشدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز