خبرگزاری کار ایران

حسینی: امسال لیگ گرانتری داریم/ امیدوارم طلسم دستگردی شکسته شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۸۶۷

سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید با حضور بازیکنان و مربیان خارجی هزینه تیم های لیگ برتری افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی پیکان با ملوان در هفته اول فصل بیست و دوم لیگ برتر، اظهار داشت: خوشحالم دوباره خبرنگاران عزیز را زیارت می کنیم. طی دوره آماده سازی(پنج هفته) سعی کردیم تمرینات پیش فصل خوبی داشته باشیم. چند بازی دوستانه خوب انجام دادیم. انشاالله فردا بتوانیم با آمادگی خوبی جلوی تیم خوب ملوان ظاهر شویم.

وی افزود: ما سعی کردیم ابتدا به ساکن بازیکنان فصل گذشته خودمان را حفظ کنیم. به غیر از سه یا چهار بازیکن که قراردادشان به پایان رسیده بود و دوست داشتند جای دیگری بروند، بازیکنان خودمان را حفظ کردیم. به هر شکل با توجه به بودجه و سیاست های باشگاه سعی کردیم بازیکنانی که بتوانند به ما کمک کنند را جذب کنیم. انشاالله که بچه ها بتوانند جواب اعتماد ما را بدهند و فصل خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شرایط فنی تیمش تصریح کرد: به هر شکل بازی اول است ما سعی کردیم تمرینات خوبی داشته باشیم.  امیدواریم در بازی اول بازیکنان شرایط جسمانی خوبی داشته باشند اما معمولا بازی اول یک مقدار  سخت است و اما و اگر در آن زیاد است.

حسینی پیرامون تغییر مدیرعامل باشگاه پیکان در آستانه شروع لیگ برتر، تصریح کرد: تغییرات در تیم های دولتی هست و ما هم زیاد وارد این مسائل نمی شویم و سعی می کنیم کار فنی خودمان را انجام بدهیم. از مدیران قبلی ممنونیم، کمک کردند و به مدیران جدید هم خوشامد می گوییم انشاالله که بتوانند در کارشان موفق باشند.

وی درباره معرفی بازیکنان جوان به لیگ برتر که خواهان زیادی داشتند، گفت: به هر شکل باشگاهی مانند پیکان به ویژه در دو سه سال اخیر که بنده حضور دارم شرایط مالی ما طوری است که نمی نمی توانیم سمت و سوی بازیکنان گرانقیمت برویم. به تبع دو راه داریم یا برویم سراغ جوانان با استعداد ارزان قیمت یا بازیکنان پابه سن گذاشته ای که دوران اوج شان در فوتبال تمام شده است. ما سعی کردیم به دنبال راه اول برویم و به بازیکنان جوان اعتماد کنیم. در بحث نقل و انتقالات به هر شکل فصلی بوده است که بازیکنان و مربیان خارجی زیادی به لیگ برتر آمدند.‌ فوتبالمان امسال خیلی گرانتر شده است اما  تیم ما همان راه و روش گذشته خودش را می رود. امیدوارم اعتمادم به این جوانها به ما کمک کند و در نهایت به تیم ما و رشد خودشان کمک کنند.

سرمربی پیکان با ارزیابی تیم ملوان گفت: خیلی بازی سختی است‌. ملوان تیم با اصالت، با ریشه که اولا خوشحالم که به سطح اول فوتبال بازگشت. فکر می کنم خیلی بازی مشکلی باشد چون تیم شان را حفظ کردند. خودم در لیگ یک کار کردم بالا آوردن تیم از لیگ یک کار بسیار سختی و آنها با حفظ تیم شان شاکله شان را حفظ کردند و بازی فردا بسیار بازی سختی است.

حسینی درباره محل برگزاری بازی پیکان و ملوان گفت: ما فردا در ورزشگاه دستگردی بازی می کنیم. به احتمال زیاد دنبال آن هستیم از هفته های بعد ورزشگاه را تغییر بدهیم. امیدواریم طلسم نبردن پیکان در دستگردی شکسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز