خبرگزاری کار ایران

حسینی: مس در کرمان گردن کلفت است/ باید مراقب اشتباهات فردی باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۸۹

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران معتقد است بازی مقابل تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود کردند، آسان نیست و مس در ورزشگاه خانگی‌اش همیشه گردن کلفت ظاهر می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی پیکان مقابل مس کرمان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم که قسمت شد دوباره خدمت مردم کرمان خوب باشیم و شهر زیبا را دوباره ببینیم. حضور تیم خوب کرمان را تبریک بگویم و امیدوارم روند خوب‌شان ادامه داشته باشد.

وی با ارزیابی فصل بیست و دوم لیگ برتر گفت: استنباطم این است که امسال لیگ خیلی سختی داریم و برای حضور در فصل بیست و دوم لیگ برتر تدارک خیلی خوبی دیدیم و به نظرم همه بازیها خیلی سخت است. اگر دقت کرده باشید در هفته‌های اولیه تیم‌هایی موفق هستند که کمتر اشتباه داشته باشند و در زمین بی تجربگی نکنند. اشتباهات فردی در بازی‌های هفته اول تاثیرگذار هستند. هر تیمی که کمتر اشتباه کند به نظرم احتمال موفقیت بیشتری دارد. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از آنجا که لیگ دوره‌ای است خیلی اعتقادی به قرعه ندارم. بازی مقابل تیم‌هایی که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمدند، در هفته‌های اول سخت‌تر است. چرا که این تیم‌ها انگیزه خاص خودشان را دارند و دنبال این هستند توانمندی‌هایشان را نشان بدهند. خودشان را به بهترین شکل به فوتبال ایران نشان بدهند. به نظرم  بازی مقابل تیم‌های تازه لیگ برتری شده، همیشه سخت است.شما اگر بازی ملوان جلوی استقلال را ببینید بازی پایاپای و قوی نشان داد و اسیر اشتباهات فردی و  بی‌تجربگی شد. بازی فردا را دشوار می بینیم چرا که مس در زمین باهنر همیشه گردن کلفت است. 

حسینی درباره مصدوم و محروم گفت: یکی از بازیکنان مصدوم است اما محرومی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز