خبرگزاری کار ایران

موافقت منچستریونایتد با جدایی کریستیانو رونالدو

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۸۱۱

منچستریونایتد می تواند به کریستیانو رونالدو در پنجره نقل و انتقالات فعلی اجازه دهد که اولدترافورد را ترک کند، زیرا این نگرانی وجود دارد که حضور او اثرات منفی روی تیم بگذارد.

به گزارش ایلنا، موضع عمومی اریک تن هاگ این بوده که رونالدو 37 ساله برای فروش نیست و بخشی از برنامه های او است.

با این حال، شخصیت‌های ارشد مدیریت نسبت به سرعت ناپدید شدن احساسات فوق‌العاده مثبت در اطراف تیم که طی یک تور موفق پیش فصل در تایلند و استرالیا ایجاد شده بود، نگران شده‌اند.

این بازیکن پرتغالی یک سال از قراردادش باقی مانده که کمتر از 12 ماه پیش از یوونتوس به باشگاه بازگشت. اما از یونایتد می‌خواهد که اجازه دهد تابستان امسال او را ترک کند.

در حالی که شکست‌های پی در پی لیگ برتر مقابل برایتون و برنتفورد به وضوح یونایتد را به شدت تکان داده، بخشی از اثر کلی به رونالدو واگذار شده است.

گفته می‌شود که این بازیکن پرتغالی حضور منفی در باشگاه دارد، به سختی با هم تیمی‌هایش در غذاخوری ارتباط برقرار می‌کند و تمایل خود را برای جدایی پنهان نکرده است.

منابع به بی‌بی‌سی اسپورت گفته‌اند که می‌ترسند تا زمانی که رونالدو نرود، هیچ تغییری در مسائل فعلی یونایتد ایجاد نشود و این باور در میان برخی وجود دارد که حتی اگر مهاجم ترک کند و جایگزینی وجود نداشته باشد، ارتقای عمومی بازیکنان تیم باعث بهبود قابل توجهی در عملکرد کلی خواهد شد.

این موضوعی است که تن هاگ، ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی و جان مورتاگ، مدیر ورزشی، پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در یکم سپتامبر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. بدون برد، یونایتد در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد و دوشنبه 22 آگوست با لیورپول بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز