خبرگزاری کار ایران

کیفیت تولیدات داخلی ماشین‌های بسته بندی کشور در حد تکنولوژی اروپا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۶۶۷

مدیرعامل ماشین سازی اندیشه گفت: راندمان کاری و سطح خروجی تولید و کیفیت تکنولوژی ماشین الات بسته بندی بخشی از تولیدات داخلی، قابل رقابت با اروپا است.

به گزارش ایلنا،‌ داریوش راستی مدیرعامل ماشین سازی اندیشه گفت: حدود 30 سال است که در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات تبدیل وتولید جعبه‌های مقوایی و کارتنی فعالیت می‌کنیم و تاکنون 60 مدل ماشین چاپ به بازار عرضه نموده ایم.

وی با اشاره به عضویت این شرکت در هیئت موسس انجمن ماشین‌سازان سلولزی گفت: محصولات ما محصولاتی جهانی است و مخاطب خاصی ندارد زیرا پایه و تکنولوژی چاپ و بسته بندی در دنیا یکسان است. 

مدیرعامل ماشین سازی اندیشه درخصوص صادرات محصولات تولیدی این شرکت نیز گفت: در گذشته به کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان صادراتی صورت می‌گرفت اما طی چندین سال گذشته به دلیل مشکلات موجود صادرات نداریم. این درحالی است که دیگر کشورهای رقیب مانند چین با مشکلاتی که ما در تولید و صادرات مواجه هستیم روبه‌رو نیستند و این موجب شده است که ما مزیت رقابتی خود را در بازار از دست دهیم. این درحالی است که راندمان کاری و کیفیت خروجی تولید در برخی ماشین آلات بسته بندی ایرانی با تکنولوژی اروپایی قابل رقابت است.

راستی در پایان افزود: حمایتهای دولت در حد شعارها است . از طرفی در کنترل واردات نیز هیچ ساز و کار موثری وجود ندارد.

خبرنگار: لیلا محمودزاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز