خبرگزاری کار ایران

برای دهمین سال متوالی انجام خواهد شد؛

برگزاری دهمین همایش برندینگ خراسان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۰۶۰

دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان گفت: همایش برندینگ با رویکرد سیستم سازی و ماندگاری برند برای دهمین سال متوالی با حضور اساتید برجسته حوزه برند و جمعی از مدیران و فعالان حوزه‌های صنعتی و اقتصادی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، امیرمهدی مرادی با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین رویدادی افزایش سطح آگاهی مدیران در حوزه برندینگ است، بیان کرد: مصون نگه داشتن برند با ثبت حقوقی و مالکیت معنوی آن از افراد سودجو، ارزش گذاری برند، خلق ارزش افزوده در واحدهای تولیدی، ایجاد نگاه سرمایه گذاری به مقوله برندسازی محصول، توسعه تولید بدون کارخانه بمنظور استفاده از ظرفیت خالی کارخانه ها برای برندهایی که امکان فروش و بازاریابی خوبی دارند و کاهش هزینه های سنگین تولید از جمله مواردی است که در این هدف کلان به دنبالش هستیم.

مرادی با اشاره به نحوه برگزاری همایش یک روزه برندینگ گفت: این همایش در دو حوزه صنعت-بازرگانی و اصناف برای شرکت کنندگان، ۲۶مردادماه جاری برگزار خواهد شد و از برندهای برتر این دو حوزه که پس از داوری حائز شرایط شده اند تقدیر خواهند شد.

دبیر اجرایی همایش برندینگ تصریح کرد: این همایش با مدیریت انجمن مدیران صنایع خراسان و حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی، استانداری و اتاق اصناف و اتاق بازرگانی استان برگزار می شود.

دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان خاطر نشان کرد: جهت شناخت برندهای برتر، واحدهای شرکت کننده از اول خرداد ماه، فرم های ارزیابی مورد نظر دبیرخانه دائمی انجمن را تکمیل و مستندات خود را به دبیرخانه ارائه دادند. علاقمندان جهت حضور در همایش می توانند از طریق سایت همایش برندینگ به آدرس www.khbc.ir برای شرکت در همایش ثبت نام کردند که این ثبت نام تا پایان وقت اداری سه شنبه ۲۵ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این رویداد، دهمین همایش متوالی انجمن مدیران صنایع خراسان در حوزه برندینگ با رویکرد سیستم سازی و ماندگاری برند است که این سلسله همایش ها از سال ۱۳۹۲ شروع شده و هر سال رویکردی متفاوت داشته است. 

مرادی با اشاره به اینکه اولین همایش برندینگ درسال ۱۳۹۲ وباشعار«برندینگ و تولید بدون کارخانه» برگزارشد،تصریح کرد: دومین همایش برندینگ نیز درسال۱۳۹۳و با شعار مشتری مداری و حضور در بازارهای جهانی و سومین همایش برندینگ نیز درسال ۱۳۹۴ با عنوان برندینگ و رفتار مصرف کننده اجراشد.

وی ادامه داد: برندینگ و رقابت پذیری پایدار هم شعار چهارمین همایش برندینگ بود که در سال ۱۳۹۵ با حضور برندهای مختلف برگزار گردید و درسال۱۳۹۶ هم پنجمین دوره این همایش با شعار نقش برند در توسعه کسب و کار اجراشد.

دبیر دهمین همایش برندینگ خراسان افزود: حمایت از برندهای ملی، توانمندسازی برندها و رونق اقتصادی، نقش برند در توسعه کسب و کار و حمایت و رفع موانع توسعه برندهای ملی نیز شعار ادوار بعدی در سالهای ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ بود که اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز