خبرگزاری کار ایران

باقری در دیدار با همتای قطری:

کودک‌کشی به یک هنجار حکمرانی صهیونیست‌ها تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۵۸۹

معاون سیاسی وزارت امور خارجه تاکید کرد: کودک‌کشی به یک هنجار حکمرانی صهیونیست‌ها تبدیل شده و نشاندهنده هراس راهبردی صهیونیست‌ها نسبت به آینده است.

به گزارش ایلنا، محمد بن عبدالعزیز الخلیفی، معاون وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه‌ای در دیدار ظهر امروز با علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه درباره مسائل دوجانبه، اوضاع منطقه و تحولات بین‌المللی بحث و گفت‌وگو کرد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این دیدار با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، گفت: کودک‌کشی به یک هنجار حکمرانی صهیونیست‌ها تبدیل شده و نشاندهنده هراس راهبردی صهیونیست‌ها نسبت به آینده است.

وی با تاکید بر اینکه کودک‌کشی در هر معیار و ملاک انسانی محکوم است، اظهار داشت: صهیونیست‌ها به خوبی دریافته‌اند که تهدید راهبردی علیه اشغالگران در درون سرزمین‌های اشغالی با محوریت نسل نوظهور است.

باقری با تاکید بر این‌که موضوع فلسطین تاریخ انقضا ندارد و فلسطین همواره اولویت نخست جهان اسلام است، تصریح کرد: دولت‌های اسلامی باید بیش از پیش به حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین را در عرصه‌های مختلف بپردازند.

معاون وزیر امور خارجه قطر نیز در این دیدار با اشاره به مشترکات دو کشور، بر روابط رو به رشد دولت قطر و جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز