خبرگزاری کار ایران

باقری در دیدار با وزیر امور خارجه قطر:

میزبانی مذاکرات رفع تحریم‌ها توسط دوحه نشانه حسن‌نیت قطر در ترویج گفت‌وگو است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۱۲۷

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با تاکید بر حمایت ایران از نقش سازنده قطر در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، میزبانی این دور از مذاکرات رفع تحریم‌ها توسط دولت قطر را نشانه حسن‌نیت این کشور در ترویج گفت‌وگو و تعامل دانست.

به گزارش ایلنا، علی باقری صبح امروز با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و درخصوص همکاری‌های دو کشور و تحولات منطقه گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، باقری دوستی و برادری میان دو کشور را سرمایه ارزشمندی برای ارتقای مناسبات همه‌جانبه میان تهران و دوحه دانست و بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه قطر نیز با اشاره به سفرهای متقابل رئیس‌جمهور ایران و امیر قطر، اجرای توافقات به عمل آمده در این سفرها را نشاندهنده اراده جدی رهبران دو کشور برای توسعه روابط در همه زمینه‌ها دانست.

مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر حمایت ایران از نقش سازنده قطر در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، میزبانی این دور از مذاکرات رفع تحریم‌ها توسط دولت قطر را نشانه حسن‌نیت این کشور در ترویج گفت‌وگو و تعامل دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز