خبرگزاری کار ایران

رییس دیوان عالی کشور:

قوه قضاییه مهم‌تریم رکن ایجاد و استقرار امنیت در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۳۱

این منصب‌ها برای اشخاص دائمی نیستند و هر کس بتواند با استفاده از این منصب ها به جامعه اسلامی خدمت کند و رضایت پروردگار متعال و مردم محترم را جلب کند شایسته بهشت و رضوان الهی می‌شود.

رییس دیوان عالی کشور گفت: قوه قضاییه مهم‌ترین رکن ایجاد و استقرار امنیت در کشور است، خصوصاً دیوان عالی کشور که باید در این راستا بیش از پیش تلاش کند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محسنی‌گرکانی در مراسم تودیع سعید عمرانی و معارفه قاصدی به عنوان مدیرکل امور دفاتر و شعب دیوان عالی کشور اظهار کرد: امروز ۹ آذر مصادف با روز بزرگداشت شیخ مفید(ره) است. این عالم بزرگوار پایه‌گذار فقه نوین و نظریه‌پرداز ولایت فقیه است که در امر اجرای فقه اسلامی در جامعه اقدام کردند.

وی افزود: امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و جا دارد مردم و مسئولین با اتحاد و همدلی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن شعار امسال و تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش مضاعف کنند.

محسنی‌گرکانی از قضات عالی رتبه دیوان که با آراء متقن خویش در برقراری امنیت کشور نقش فعالی ایفاء می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

رییس دیوان عالی کشور افزود: همکاران عزیزی که در سراسر کشور در سمت قضاوت به جامعه اسلامی خدمت می کنند را به رعایت بیشتر اخلاق اسلامی و جلب اعتماد شهروندان محترم و اجرای عدالت توصیه می‌کنم.

رییس دیوان عالی کشور در خصوص تودیع و معارفه‌ها، گفت: این منصب‌ها برای اشخاص دائمی نیستند و هر کس بتواند با استفاده از این منصب ها به جامعه اسلامی خدمت کند و رضایت پروردگار متعال و مردم محترم را جلب کند شایسته بهشت و رضوان الهی می‌شود.

وی در پایان از حجت‌الاسلام و المسلمین شبیری ریاست محترم سابق شعبه ۱۵ دیوان و جناب آقای عمرانی مدیرکل سابق امور دفاتر و شعب دیوان تقدیر و تشکر کرد و ضمن خوشامد به حجت‌ الاسلام و المسلمین جناب آقای قاصدی مدیرکل امور دفاتر و شعب دیوان موفقیت وی را از درگاه خداوند سبحان مسئلت کرد.

سعید عمرانی عضو معاون دیوان عالی کشور نیز با تشکر از همه همکاران دیوان عالی کشور بیان کرد: اینجانب در طول سالهای تصدی این مسئولیت تمام توان خود را برای خدمت به نظام اسلامی و جلب رضایت همکاران محترم دیوان عالی کشور بکار بسته‌ام و امیدوارم این تلاش مقبول درگاه خداوند سبحان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز