خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عالی کشور:

قوه قضائیه مهم‌ترین رکن ایجاد و استقرار امنیت در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۰۷

قوه قضائیه مهم‌ترین رکن ایجاد و استقرار امنیت در کشور است، خصوصاً دیوان عالی کشور باید در این راستا بیش از پیش تلاش کند و در همین‌جا از قضات عالی رتبه دیوان که با آراء متقن خویش در برقراری امنیت کشور نقش فعالی ایفاء می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

ایلنا: رئیس دیوان عالی کشور قوه قضائیه را مهم‌ترین رکن ایجاد و استقرار امنیت در کشور دانسته و گفت: خصوصاً دیوان عالی کشور باید در راستا تحقق این مهم بیش از پیش تلاش کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، در این مراسم رئیس دیوان عالی کشور ضمن قدردانی از سعید عمرانی، مدیرکل سابق امور دفا‌تر و شعب دیوان عالی کشور و همچنین خیر مقدم به حجت الاسلام قاصدی اظهار داشت: امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و جا دارد مردم و مسئولین با اتحاد و همدلی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن شعار امسال و تحقق حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تلاش مضاعف کنند.

وی افزود: قوه قضائیه مهم‌ترین رکن ایجاد و استقرار امنیت در کشور است، خصوصاً دیوان عالی کشور باید در این راستا بیش از پیش تلاش کند و در همین‌جا از قضات عالی رتبه دیوان که با آراء متقن خویش در برقراری امنیت کشور نقش فعالی ایفاء می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: همکاران عزیزی که در سراسر کشور در سمت قضاوت به جامعه اسلامی خدمت می‌کنند را به رعایت بیشتر اخلاق اسلامی و جلب اعتماد شهروندان و اجرای عدالت توصیه می‌کنم.

آیت‌الله گرکانی در ادامه اذعان داشت: در خصوص تودیع و معارفه‌ها نیز عرض می‌کنم این منصب‌ها برای اشخاص دائمی نیستند و هر کس بتواند با استفاده از این منصب‌ها به جامعه اسلامی خدمت کند و رضایت پروردگار متعال و مردم را جلب کند شایسته بهشت و رضوان الهی می‌شود.

وی در پایان از حجت‌الاسلام و المسلمین شبیری ریاست سابق شعبه ۱۵ دیوان و سعید عمرانی مدیرکل سابق امور دفا‌تر و شعب دیوان عالی کشور تقدیر و تشکر کرد و ضمن خوش‌آمد به حجت‌الاسلام قاصدی، مدیرکل امور دفا‌تر و شعب دیوان، موفقیت ایشان را از درگاه خداوند سبحان خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز