خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در دیدار با آیت الله جوادی آملی:

احساس امنیت از یک ناباوری به یک باور و به یک اقتدار عمومی رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۷۵۴

حضرت آیت الله " جوادی آملی "(دامت برکاته) در دیدار فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با وی گفت: همانطور که شما بزرگواران امنیت را تامین کردید عده ای که مسئول اقتصاد مقاومتی هستند نیز باید اشتغال را تقویت کنند.

آیت الله " جوادی آملی " در دیدار فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با وی گفت: همانطور که شما بزرگواران امنیت را تامین کردید عده ای که مسئول اقتصاد مقاومتی هستند نیز باید اشتغال را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به‌نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس سردار " سیروس فتحی "، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، به همراه جمعی از فرماندهان با جوادی آملی در شهرستان دماوند دیدار کرد.

آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در این دیدار، ضمن خیرمقدم به فرماندهان ارشد انتظامی شرق استان تهران گفت: گزارشات جامع و سودمند شما برای بنده امید بخش بود و از ذات مقدس الهی مسئلت می دارم توفیقی برای شما و همکاران شما عطا فرماید.

این مرجع تقلید افزود: جریان امنیت و امانت که شما بزرگواران مسئول آن هستید شبانه روز باید خدا را شاکر باشید که کار مهم را خدا به دست شما داده است، حتی در دعاها و نمازها(الهم انا اسئلک الامر و الایمان) امر بر ایمان مقدم داشته شده است.

جوادی آملی گفت: اگر خدای ناکرده امنیت نباشد چگونه از مردم ایمان می خواهید، بنابراین شما شبانه روز شاکر باشید که امنیت به دست شما سپرده شده است.

ایشان ادامه داد: در قرآن آمده است، وقتی خدای متعال می خواست به مردم حجاز، امنیت را ذکر بکند فرمود، کعبه را محترم بشمارید، رب کعبه را عبادت کنید برای اینکه اقتصاد و امنیت را تامین کرده است.

وی افزود: همانطور که شما بزرگواران امنیت را تامین کردید عده ای که مسئول اقتصاد مقاومتی هستند نیز باید اشتغال را تقویت کنند.

آیت الله جوادی آملی در پایان بیان داشت: از ذات مقدس الهی مسئلت می طلبیم که به شما و آن عزیزانی که مسئول اقتصاد مقاومتی هستند، این توفیق را عطا کند که با عزم ملی و نیروی جهادی، کشور ولیعصر(عج) را تا زمان ظهور آن حضرت از هر خطری مصون دارد.

در ادامه سردار " سیروس فتحی " به نقش مردم شرق استان تهران در حماسه عظیم ۱۵ خرداد اشاره و اظهار داشت: حماسه ۱۵ خرداد به عنوان یک سند افتخار برای مردم این خطه از کشور است و همه ما باید بدانیم امام(ره) به دلیل آنکه فریاد حق طلبی در اوج خفقان را سر داد دستگیر شد، و امروز عزت و عظمت و آزادی را مدیون امام و شهدای ۱۵ خرداد هستیم.

فتحی با اشاره به افتتاح این فرماندهی در سال ۹۰ گفت: حوزه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، از نظر گستردگی در رتبه ۱۸ کشور و از نظر جمعیت در رتبه ۱۲ است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در اولین اقدام ما به تغییر ساختارها و زیر سازهای اولیه پرداختیم و در بحثکشفیات، یگان های اجرایی این فرماندهی موفق شدند، ۱۸۳ نگهدارنده سلاح غیرمجاز را دستگیر و ۴ نفر از اراذل و اوباش را به هلاکت برسانند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه احساس امنیت از یک ناباوری به یک باور و به یک اقتدار عمومی رسیده است، تصریح کرد: امروز به شکر خدا ۹۵ درصد از کل جرائم در سطح استان پرونده می شود چون اعتقاد داریم خدمات نیروی انتظامی باید به نحوی باشد که مورد توجه پروردگار قرار گیرد.

سردار فتحی ادامه داد: در سال‌های اخیر، دید مردم نسبت به نیروی انتظامی عوض شد، امروز مردم به نیروی انتظامی اعتماد پیدا کرده اند و در مواقع حساس این اعتماد زیادتر هم شده و باید روزبه روز اضافه شود.

وی عنوان داشت: ما یک وظیفه داریم و یک تکلیف، در بحثوظایف وتکلیف هرچه داریم انجام می دهیم ولی آرزو داریم بزرگوارانی مثل حضرتعالی ما را دعا کنند که از عهده تکلیف هایمان برآییم تا در محضر ائمه و خداوند روسفید باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز