خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد واحد رشت:

آیت‌الله مهدوی‌کنی از عوامل مهم پیوند حوزه و دانشگاه بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۶۳

رئیس دانشگاه آزاد واحد رشت، بر شناخت ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های این عالم ربانی در دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی از عوامل مهم پیوند حوزه و دانشگاه بود.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا امیرتیموری در جمع اعضای هیئت رئیسه واحد رشت با تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی، وفاداری به امام راحل و ولایت فقیه را از جمله صفات بارز این روحانی بزرگ برشمرد.

وی با بیان اینکه این روحانی با تقوا، پرهیزکار و فرهیخته یکی از چهره‌های معنوی و اخلاقی نظام بودند افزود: آیت‌الله مهدوی‌کنی از جمله عوامل مهم پیوند حوزه و دانشگاه بود.

امیر تیموری تربیت هزاران شاگرد فرهیخته در نظام اسلامی را از دیگر اقدامات مطلوب این عالم ربانی در طول حیات خود خواند و گفت: ایشان در ابعاد مختلف افراد زیادی را برای آینده انقلاب تربیت کردند.

وی خاطر نشان کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی به عنوان یک روحانی مبارز و شجاع در صحنه‌های مختلف سیاست قبل از انقلاب در سرنوشت کشور تاثیرگذار بودند.

این مسئول فقدان آیت‌الله مهدوی‌کنی را جبران‌ناپذیرخواند و ادامه داد: این روحانی بزرگ بهترین الگوی قرن برای سیاستمداران و مسئولان ایران و جهان است زیرا هرگز درطول خدمت خود دچار لغزش و خطا نشد.

امیرتیموری تبعیت از ولایت را ویژگی‌ مهم آیت‌الله مهدوی‌کنی عنوان کرد و گفت: ایشان در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نظام حضوری فعال داشتند.

وی بااشاره به تاسیس دانشگاه امام صادق(ع) و مدیرت آن توسط آیت الله مهدوی کنی ادامه داد: اموزش درس اخلاق در تمام عرصه‌ها به همگان از جمله صفات مثال زدنی ایشان است.

رئیس واحد رشت بر شناخت ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های این عالم ربانی در دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و گفت: ضایعه در گذشت این عالم ربانی برای ملت ایران فراموش نشدنی و سنگین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز