خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

بهره برداری از پل روگذر شهرک صنعتی سمنان تا پایان تابستان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۷۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: پل شهرک صنعتی سمنان که از سال ۸۵ معطل مانده بود تا آخر تابستان سالجاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا باقری مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون ۱۱ شهرک صنعتی مصوب و ۱۰ ناحیه صنعتی در استان سمنان وجود دارد، افزود: میزان اراضی کل استان سمنان ۷ هزار و ۵۷۱ هکتار است که ۴ هزار و ۱۵۴ هکتار از این اراضی عملیاتی شده و آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

وی در تشریح برخی اقدامات انجام شده شرکت شهرک ها، ابراز کرد: تاییدیه صدور گمرگی برای شهرک صنعتی سمنان اخذ شده و پل شهرک صنعتی سمنان که از سال ۸۵ معطل مانده بود تا آخر تابستان سالجاری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه صنعت استان سمنان به عنوان اولویت نخست استان در زمینه استفاده از پساب در نظر گرفته شده است، افزود: فرایند واگذاری زمین بطور صددرصد الکترونیکی و عدم لزوم فیزیکی سرمایه گذار از دیگر اقدامات انجام شده است.

باقری با اشاره به اینکه در استان سمنان ۴۶ واحد فعال دانش بنیان و ۶۴ واحد مستعد دانش بنیان شدن وجود دارد، افزود: مشوق های ما در بحث دانش بنیان تخفیف ده درصدی و اقساط بلند مدت است که در صورت بهره برداری در موعد مقرر تخفیفات تا ۳۰ درصد اعمال می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استلن سمنان از بهره برداری ۲۰ پروژه عمرانی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در حال حاضر ۳۶ پروژه عمرانی با هزینه ۴۷ میلیارد تومان در حال انجام است.

باقری با اشاره به اینکه در سال گذشته با بررسی ۴۶۵ قرار داد، ۳۰ هکتار زمین خلع ید شده است، گفت: در تابستان سالجاری ۱۰ واحد صنعتی به بهره برداری رسیدو ۷۵ هکتار زمین به بهره برداران واگذار شد که نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش داشته است.

وی با اشاره به وجود ۶ خوشه صنعتی در استان، گفت: در مجموع ۲۱ خوشه در استان سمنان طی یکسال گذشته شناسایی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: متعهد شده ایم میزان آب شهرک های صنعتی را تا ۳ سال آینده از ۴۰۰ لیتر به ۸۰۰ لیتر برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز