خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان:

برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی سمنان با تانکر سیار آبرسانی می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۱۴۵

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی سمنان با تانکر سیار آبرسانی می شوند.

به گزارش ایلنا از سمنان، علی اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز 8 تیرماه در سمنان برگزار شد، گفت: علت گرفتاری امروز در کشور عدم توجه به برنامه‌های قبل و بعد از انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که برنامه محور نباشیم و بر اساس برنامه حرکت نکنیم نباید انتظار پیشرفت داشته باشیم، بیان کرد: برنامه باید از قبل تدوین شده باشد و نباید با آمدن دولت‌ها تغییر کند.

جمعه‌ای با تاکید بر اینکه آمدن و رفتن دولت‌ها ملاک نیست، انتقاد کرد: چرا می‌گوییم دولت دوازدهم و دولت سیزدهم؟ دولت یعنی بالانس کننده سطوح کشور.

وی تصریح کرد: تا هنگامی که برنامه نداشته باشیم و سامانه تجارت را در آن ندیده باشیم نمی‌توانیم موفق عمل کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اضافه کرد: با نوسانات قیمت ارز، تولید با مشکلات عدیده ای روبه رو شده است.

جمعه ای اظهار کرد: بازرسی های متعدد از اصناف و واحدهای تولیدی زیبنده مملکت ما نیست و با دستوری کردن کار پیش نخواهد رفت.

وی با تاکید به اینکه در حال حاضر برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان با تانکر سیار آبرسانی می شوند، بیان کرد: تا زمانی که مشکل آب در استان حل نشود نباید اجازه دهیم صنایع آب بر مستقر شوند.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان ضمن بیان اهمیت سلامتی شهروندان، افزود: اولویت فعلی ما باید حفظ واحدهای موجود باشد اما در گذشته غفلت کردیم و برخی صنایع آلاینده نیز در استان مستقر شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز