خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان:

دریافت هر گونه وجهی برای ثبت نام دانش آموزان در سمنان ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۲۳

دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان سمنان با بیان اینکه دریافت پول برای ثبت‌نام دانش آموزان ممنوع است، گفت: تنها هزینه کتاب و بیمه از خانواده‌ها دریافت می‌شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، سید عبدالحسین کیا در دومین نشست ستاد ثبت نام دانش آموزان استان سمنان برای سال تحصیلی جدید به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش، درباره وضعیت ثبت نام مدارس، تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش در ثبت نام دانش آموزان طی سال جدید تحصیلی شعار  «رعایت اصول شفافیت، عدالت محوری، مردم داری و قانون مداری» را سیاست خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت نام دانش آموزان با محور اجرایی ثبت نام مطلوب، نظارت همگانی، نصیب برابر آموزشی تشکیل شده است، تاکید کرد: تسهیل در روند فرآیند ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مورد تاکید مجموعه آموزش و پرورش است.

دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان سمنان بیان کرد: دریافت هرگونه وجه (به غیر از پول کتاب و بیمه حوادث دانش آموزی) در زمان ثبت نام ممنوع است و بر اساس قوانین و مقررات با افراد متخلف رفتار خواهد شد.

کیا با بیان اینکه عوامل ستادهای ثبت نام شهرستان‌های هشت‌گانه و مناطق آموزش و پرورش استان سمنان نظارت و بازرسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، گفت: اولویت ما در این بازرسی‌ها مدارس پر چالش خواهد بود.

وی افزود: از هیئت بازرسان همچنین خواسته‌ایم تا نظرسنجی و جلب مشارکت همگانی اولیا در نظارت بر ثبت نام با بهره‌گیری از رمزینه (QR code) آموزشگاه‌ها را در دستور کار خود قرار داده و به صورت جدی پیگیری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز