خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد :

ضرروت همکاری همه دستگاه های اجرایی جهت کاهش آسیب های اجتماعی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۷۸۷

استاندار لرستان گفت: همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و خسارات ناشی از آن در جامعه ضروری است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در نشست تخصصی بزرگداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور ریبس جمهور بصورت ویدیو کنفرانس اظهار کرد: مواد مخدر معضلی خانمان‌سوز است که در پس شکل گیری، تامین و توزیع آن شبکه سازمان یافته و گسترده ای از مافیا در سراسر دنیا فعالیت می کند. 

وی افزود: ساز و کار مبارزه با مواد مخدر در داخل کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی و همسایگی با کشورهای توزیع‌کننده این مواد نسبت به سایر نقاط جهان متفاوت است و جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر دنیا قرار دارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تاکنون سه هزار و ۸۵۰ شهید والامقام در مبارزه با سوداگران مواد مخدر تقدیم انقلاب کرده و بیشترین هزینه های مادی و معنوی را در این راه صرف کرده است ، خاطر نشان کرد : همه نهادهای نظامی، انتظامی، امنیتی، اجتماعی، موسسات خیریه و سایر دستگاه های مرتبط در بحث مبارزه با مواد مخدر حضور پررنگ دارند و لازم است به منظور مقابله با این معضل و کم کردن تبعات و خسارات ناشی از آن در جامعه همه نهادها با هم همکاری بیشتری داشته باشند.

  زیویار افزود: در کنار تمامی اقدامات صورت گرفته، حضور موسسات و افراد نامی و اثرگذار مانند علما، روحانیون، هنرمندان، ورزشکاران، نخبگان، معلمان و اساتید می‌تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد و استفاده از مواد مخدر در جامعه ایفا کند.

استاندار لرستان با اشاره به تحت تاثیر قرار داشتن بسیاری از معضلات اجتماعی از مواد مخدر، بیان کرد: گزارشات واصله از دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر حکایت از توقف میزان مصرف مواد مخدر دارد که در نوع خود قابل تقدیر است و ضرورت دارد با انجام اقدامات پیشگیرانه، این روند سیر نزولی را در پیش گیرد تا از وقوع هر گونه خسارت ناشی از مواد مخدر جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز