خبرگزاری کار ایران

ارائه ۳ دوره خدمات درمان ناباروری به بیمه شدگان سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۹۲

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان عنوان کرد: زوج‌های نابارور تا حداکثر ۴۹ سال تمام می‌توانند از سه دوره خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین صفاری، مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان، در برنامه «روزنه» رادیو گفت‌وگو درمورد پوشش بیمه ناباروری در اصفهان گفت: به دنبال تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم افزایش نسل جوان و همچنین تصویب قانون جوانی جمعیت، پوشش درمان ناباروری به خدمات بیمه سلامت و سایر بیمه‌های پایه اضافه شد. 

وی افزود: زوج‌های نابارور تا حداکثر ۴۹ سال تمام می‌توانند از سه دوره خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت استفاده کنند. 

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان اظهارکرد: در حال حاضر بیمه سلامت ۹۰ درصد تعرفه خدمات درمان ناباروی بخش دولتی را در مراکز دولتی پوشش می‌دهد و ۹۰ درصد تعرفه بخش عمومی و معادل تعرفه عمومی غیردولتی را نیز پوشش می‌دهد. 

صفاری گفت: پوشش درمان ناباروری از سال گذشته شروع شده اما تا ابتدای خرداد ماه امسال هنوز مراکز آنلاین به سامانه‌های بیمه سلامت وصل نشده بودند و بیماران هم با مراجعه حضوری به اداره کل بیمه سلامت، هزینه مابه التفاوت را دریافت می‌کردند. 

وی با اشاره به فعالیت چهار مرکز درمان ناباروری در استان اصفهان اظهارکرد: هر چهار مرکز از ابتدای خردادماه با بیمه سلامت قرارداد بستند و بدین ترتیب بیمارانی که پوشش بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت را داشته باشند به صورت آنلاین در همان مرکز مورد رسیدگی قرار گرفته و بعد از کسر سهم بیمه از صورت حساب آن‌ها، سهم خود (بیمار) را می‌پردازند. 

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان یادآورشد: از اول فروردین ماه سال ۱۴۰۰ اعلام شد بیمه شدگانی که تحت پوشش بیمه سلامت هستند برای دریافت هزینه درمان ناباروری که پرداخت کرده بودند می‌توانند به اداره کل سلامت استان اصفهان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز