خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی خبر داد؛

افزوده شدن 29 بیماری به فهرست بیماران خاص زیرپوشش بیمه سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۲۹۶

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی با بیان اینکه 29 بیماری به فهرست بیماران خاص زیرپوشش بیمه سلامت ایرانیان افزوده شده است، گفت: بیماری‌های سرطانی مثل فلج مغزی، آسیب های نخاعی پارکینسون، بیماریهای مزمن و پرهزینه قلبی عروقی و دیابتی مورد حمایت بیمه سلامت قرار می گیرند و از این پس بیماران خاص برای درمان خود هزینه‌های کمتری پرداخت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا جیریایی افزود: تاکنون 1281 بیمار سخت درمان و دارای بیماری خاص شامل دیالیز، ام‌اس، هموفیلی، تالاسمی و پیوند کلیه استان زیرچتر حمایتی بیمه سلامت ایرانیان قرار داشتند. از این تعداد 305 بیمار دیالیزی، 643 بیمار ام اس، 76 بیمار هموفیلی، 56 بیمار تالاسمی و 205 بیمار پیوند کلیه تحت پوشش بیمه سلامت استان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 97 درصد از مؤسسه‌های درمانی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و داروخانه‌های استان مرکزی با اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی طرف قرارداد هستند، ادامه داد: در سال جاری اعتبارات ویژه‌ای برای توسعه پوشش بیمه‌ای بیماری‌های سخت و مزمن از سوی سازمان بیمه سلامت ایران اختصاص یافته تا از این طریق بخش زیادی از هزینه‌های پرداختی از سوی مردم کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز