خبرگزاری کار ایران

بودجه نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا: تلاش برای به دام انداختن لواندوفسکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۳۷۹

بارسلونا بار دیگر خود را برای یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی بلندپروازانه آماده می کند.

به گزارش ایلنا، با این حال، کاتالان‌ها در وضعیت مالی بسیار محدود باقی می‌مانند، که می‌تواند برنامه‌های آن‌ها را محدود کند، مگر اینکه سرمایه‌های تازه در هفته‌ها و ماه‌های آینده وارد حساب باشگاه شود.

ممکن است برای فراموشی ناکامی‌های گذشته، به شکل یک معامله پرسود جدید، وجود داشته باشد.

پنج شنبه گذشته، اعضای باشگاه به فروش بخش قابل توجهی از مجوز، تجارت و حقوق تلویزیونی باشگاه رای دادند و آنها را به 800 میلیون یورو رساندند.

این امر تأثیر مستقیمی بر دسترسی آنها به وجوه نقل و انتقالات خواهد داشت، به طوری که 200 میلیون یورو بلافاصله برای استفاده در تابستان امسال در دسترس است.

فروش بازیکنان این موجودی را بیشتر می‌کند و خروج در نیوکمپ بیش از حد ممکن است.

فرنکی دی یونگ به شدت به دیدار مجدد با سرمربی قدیمی خود یعنی اریک تن هاگ در منچستریونایتد مرتبط بوده است. اما این دو باشگاه تا حدی از انعقاد قرارداد فاصله دارند، زیرا بارسا به دنبال مبلغی در حدود 100 میلیون یورو است در حالی که شیاطین سرخ ارزش هافبک هلندی را کمی بیش از نصف این رقم می دانند.

اگر آنها بتوانند مصالحه پیدا کنند، جدایی دی یونگ مطمئنا به کمک مالی به پیشنهاد باشگاه برای افزودن استعدادهای برتر به جمع آنها کمک می کند.

رابرت لواندوفسکی، ژول کونده، کالیدو کولیبالی و برناردو سیلوا تنها برخی از نام‌های بزرگی هستند که اخیرا به نیوکمپ لینک شده‌اند، در حالی که انتظار می‌رود آندریاس کریستنسن، مدافع سابق چلسی پس از قطع همکاری با آبی‌ها، با کاتالان‌ها قرارداد امضا کند.

آیا بارسا می تواند لواندوفسکی را جذب کند؟

از بین تمام اهداف بارسلونا، لواندوفسکی به عنوان اولویت مطلق برای باشگاهی که در تلاش برای جایگزینی گلزنی شگفت انگیزی مانند لیونل مسی بود، برجسته است.

ستاره بایرن قصد دارد باشگاه را ترک کند، اما در حالی که یک سال از قراردادش باقی مانده، بارسا باید پیشنهادی ارائه دهد که قهرمان بوندسلیگا را متقاعد کند که از ادامه همکاری با او صرف نظر کند.

طبق گزارش اسپورت، بارسا در حال آماده سازی پیشنهادی به ارزش 40 میلیون یورو اولیه برای این بازیکن 33 ساله است و 10 میلیون یورو اضافی نیز به عنوان پاداش پرداخت می شود.

تولین پیشنهاد 32 میلیون یورویی آبی اناری ها توسط بایرن رد شد، بایرن مصمم است بهترین معامله ممکن را برای مهاجم رکوردشکن خود به دست آورد، در حالی که هنوز وضعیت قرارداد و تمایل او را برای جدایی در نظر می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز