خبرگزاری کار ایران

لیست کهکشانی ژاوی: کدام ستاره‌ها در این تابستان به بارسلونا می‌پیوندند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۴۴۴

لواندوفسکی، رافینیا، کونده، آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو، علاوه بر کیسیه و کریستنسن که قبلاً آماده شده بودند، اهداف تابستانی بارسلونا هستند.

به گزارش ایلنا، بارسلونا در تابستان امسال نقشه راه بسیار روشنی دارد و شروع به برداشتن گام های محکم برای رسیدن به آن کرده است. اولین کار بستن یکی از دو قراردادی است که شرکای باشگاه در روز پنجشنبه در مجمع به آن چراغ سبز نشان دادند.

 چیزی حیاتی برای بستن دوره بدون باخت و داشتن حاشیه بیشتر فیرپلی مالی. علاوه بر این، بارسلونا روی کاهش توده حقوق کار می کند. با این شرایط، باشگاه با ضمانت های مشخصی به مصاف بازار خواهد رفت و پنج نام مناسب روی میز دارد. گزینه‌های برتر در این لیست لواندوفسکی، رافینیا، کونده، مارکوس آلونسو و آزپیلیکوئتا هستند. اما برای همه آنها باید رقم قابل توجهی بپردازد. به این بازیکنان، کریستنسن و کسیه هم اضافه می‌شوند.

  لواندوفسکی

 نام مناسب تابستان به عنوان یک کلید بارسا. این هدف بزرگ بازار است.  باشگاه قبلاً علناً گفته که می‌خواهد او را به خدمت بگیرد، این بازیکن به خودش اجازه داده که دوستش داشته باشند و به آن‌ها چشمکی زده است؛ بایرن می‌داند که دیر یا زود، او باید برای جدایی‌اش مذاکره کند. این بازیکن اکنون در تعطیلات است و منتظر اخبار است. او قبلا بارها گفته بود که دوران حضورش در این باشگاه آلمانی به پایان رسیده است.  ژاوی گل می خواهد و لهستانی در به ثمر رساندن آن بی نظیر است. در 33 سالگی، او در ماه آگوست 34 ساله می شود، او فصل گذشته را با 50 گل در تمام رقابت‌ها به پایان رساند که بالاترین رکورد او در تمام دوران است.

  رافینیا

 این بازیکن ماه هاست که می داند اگر دمبله قراردادش را با بارسلونا تمدید نکند، گزینه اول است. بازیکن برزیلی می خواهد در نیوکمپ بازی کند و به همین دلیل همچنان منتظر حرکت این باشگاه است. با این حال، لیدزیونایتد می خواهد از فوتبالیست خود پولی کسب کند و مدیران کاتالونیا باید مذاکره کنند، زیرا او بند فسخ ۲۵ میلیون یورویی دارد.

  کونده

مدافع میانی سویا یکی از بازیکنانی است که بارسلونا به عنوان اولین نامزد برای تقویت محور دفاعی در دستور کار دارد اما انتظار نمی‌رود مذاکره با سویا آسان باشد. این نهاد اندلسی عجله‌ای برای فروش ارزشمندترین بازیکن خود ندارد و مونچی به دنبال ورود کمتر از 65 میلیون است. علاوه بر این، این مدافع هنوز دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده است، بنابراین سانچز پیزخوان شرایط اضطراری برای انتقال او ندارد. علاوه بر این، او در 14 ژوئن به دلیل مصدومیت که ماه ها آن را تحمل کرده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت.

  مارکوس آلونسو

در این صورت بارسلونا باید با چلسی مذاکره کند. مدافع چپ علاقه زیادی به بازگشت به لالیگا دارد، اما همه چیز به تیم انگلیسی بستگی دارد. به نفع بارسلونا، علاوه بر آرزوی جذب این بازیکن، این است که او تا سال 2023 قرارداد داشته باشد. بنابراین، این آخرین تابستانی است که آبی ها می توانند از طریقش برای فروش مارکوس آلونسو پولی به دست بیاورند. علاوه بر این، چلسی کوکورلا را آزمایش کرده، نشانه ای از اینکه آن‌ها از قبل آینده ای را بدون مارکوس آلونسو در ترکیب خود تصور می کردند.

  آزپیلیکوئتا

این بازیکن بدون اینکه هنوز خبری از بارسلونا داشته باشد به تعطیلات رفته است. مورد او تا حدودی عجیب تر از هم تیمی فعلی اش مارکوس آلونسو است. او قول مالکان قبلی چلسی را داشت که می تواند بازیکن آزاد شود، اما به بند قراردادش عمل کرد و به طور خودکار تمدید شد. مالکان جدید حاضر نیستند اجازه دهند او بدون هزینه جدا شود و در این صورت باید دید بارسا تا کجا حاضر است پیش برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز