خبرگزاری کار ایران

رئیس بهره‌برداری شرکت گاز خبر داد؛

انجام ۱۶۰ هزار عملیات توسط امدادگران متمرکز گاز خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۹۵۲

رئیس بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: سامانه امداد متمرکز این شرکت که از اواخر سال ۹۹ راه اندازی شده، طی ۱۵ ماه اخیر ۱۶۰ هزار تماس مرتبط با حادثه، نشت گاز، حفاری نا ایمن، پیام قطع، افت فشار و صدای کنتور و رگولاتور را به صورت میدانی بررسی و رفع عیب کرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدعلی شریفی افزود: طی این مدت همچنین ۲۲۶ هزار تماس مرتبط با سرویس دهی و وصل گاز مشترکان محدوده قطعی سرویس شبکه و همچنین ۲۹ هزار مورد پایش و دماسنجی گاز ادارات استان انجام شده است.

وی ادامه داد: واحد نصب انشعابات و تجهیزات گاز در شهرستان مشهد از سال ۱۳۹۰ به صورت یک واحد مستقل سازمانی و با هدف افزایش بهره‌وری تأسیس شد و در ابتدا همه فعالیت ها و مکاتبات از طریق مراجعه حضوری متقاضیان به واحد نصب و انجام مکاتبه با سازمانهای دیربط انجام می شد.

رئیس بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال ۹۸ و در راستای تحقق دولت الکترونیک و به سبب افزایش رضایتمندی شهروندان با اجرای طرح آموزش دفاتر پیشخوان خدمات دولت، ۲۷۰ دفتر پیشخوان در سطح شهرستان مشهد (با شعاع پراکندگی ۱۲۰ کیلومتر) قادر به راهنمایی و پاسخگویی متقاضیان شدند همچنین راه اندازی سایت پاسخگویی و تلفن خودکار ۱۵۹۴ نیز موجب شد تا متقاضیان بتوانند در هر نقطه از شهر یا روستاهای شهرستان از طریق تلفن همراه خود از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

شریفی افزود: توسعه شبکه‌های گاز در معابر جدید طی مدت سه ماه پس از ارائه پاسخ مثبت استعلام‌ها و مجوزهای اخذ شده از سازمان‌ها توسط متقاضی، نصب علمک گاز در مدت ۲ ماه پس از ارائه پاسخ مجوزهای لازم توسط متقاضی و نصب کنتور ظرف حداکثر چهار روز از قطعی شدن اشتراک پذیری در دفاتر پیشخوان از جمله اقدامات این طرح است.

وی ادامه داد: نحوه استفاده از خدمات واحد نصب انشعابات و تجهیزات بدین صورت است که متقاضی با مراجعه به نزدیکترین دفتر پیشخوان، تقاضای گاز خود را ثبت می کند و کارشناسان واحد بلافاصله از محل بازدید کرده و مکاتبات لازم با سازمان‌های ذیربط انجام می‌شود.

رئیس بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مکاتبات از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی می شود و به صورت لحظه ای نیز از طریق سایت یا تلفن گویا در دسترس است و پس از ارائه مجوزهای لازم از طرف متقاضی زمان اجرای کار برای ایشان پیامک می شود و توسعه شبکه یا نصب علمک و کنتور اجرا خواهد شد.

شریفی افزود: در سامانه ۱۵۹۴ نیز افرادی که انشعاب آنها به دلیل بدهی قطع شده است می‌توانند با تماس با این سامانه و پرداخت آن اقدام کنند و کمتر از یک ساعت حتی در روزهای تعطیل توسط گروهای امداد وصل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز