خبرگزاری کار ایران

افشاریان: با رفتار حرفه ای برای توسعه فوتسال بانوان در بخش داوری تلاش کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۷۴

رییس کمیته داوران خطاب به ناظران داوری بانوان گفت:با رفتار حرفه ای خود برای موفقیت و توسعه فوتسال بانوان گام بردارید.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران در مراسم افتتاحیه سمینار دانش افزایی ناظران داوری بانوان گفت: فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این دوره را برگزار کند. با توجه به شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان و ضرورت برگزاری سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری، این دوره با حمایت سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید فوتسال همیشه مظلوم واقع شده و در بخش داوران و ناظران، مخصوصا بانوان این امر بسیار حس می شود. ما از هیچ تلاشی برای موفقیت و روند رو به رشد شما ناظران دریغ نخواهیم کرد و با حمایت بیش از پیش از شما زمینه ساز توسعه و موفقیت تان در امر داوری فوتسال بانوان خواهیم بود.

رییس کمیته داوران در پایان گفت: فوتسال بسیار مظلوم است اگر دست به دست بدهیم میتوانیم قشر داوری و ناظران مخصوصا در حوزه فوتسال را در شرایط مناسب تری ببینیم. از شما می خواهم رفتار حرفه ای داشته باشید تا بهترین ها را فرا گرفته و به فوتسال مخصوصا بانوان کمک کنید و در روند هر چه بهتر برگزاری لیگ فوتسال تاثیر گذار باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز