خبرگزاری کار ایران

افشاریان: از تصمیم مهدوی در بازی تراکتور و پرسپولیس حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۴۷۹

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: از تصمیم داور بازی تراکتور و پرسپولیس حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، خداداد افشاریان درباره آخرین وضعیت برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: وضعیت فدراسیون در امن و امان است اما سؤال در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌ از احسان اصولی و میرشاد ماجدی بپرسید.

وی در مورد حضور رضا مهدوی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای ارائه توضیحات نسبت به حواشی دیدارهای تراکتور و پرسپولیس اظهار داشت: کمیته انضباطی داور ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ خواسته بود تا توضیحاتی در مورد دیدار تراکتور و پرسپولیس ارائه کند. ما هم داورمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ به جلسه آوردیم و مهدوی گزارش واقعی و مکتوب خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به کمیته می‌دهد و به دنبال زندگی‌‌اش می‌رود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا تصمیم مهدوی برای قطع بازی تراکتور و پرسپولیس درست بود، گفت: تصمیم داور با توجه به تشخیص خودش در همه بازی‌ها نهایی است. او رفتاری که در یک بازی می‌بیند را‌‌‌‌‌‌‌‌ بالانس کرده و درنهایت تصمیم می‌گیرد. ما هم از تصمیم مهدوی حمایت می‌کنیم، طبق صحبتی که با وی داشتم به این نتیجه رسیده که امنیت برای ادامه مسابقه وجود ندارد و او هم طبق قانون مسابقه را‌‌‌‌‌‌‌‌ رها کرده و به رختکن رفت.

افشاریان در مورد اینکه با توجه به لغو بازی دوستان تیم ملی با سنگال و اکوادور آیا در فیفادی خرداد فقط یک بازی فوتبال انجام می‌دهیم، بازی با کانادا قطعی و قراردادش امضاء شده است، در ادامه هم برای اخذ ویزای این کشور اقدام خواهد شد. اما به حدی بازی‌های لیگ یک،‌ دسته یک و دسته دوم حساس است که همه حواس من در حال حاضر به کمیته داوران و کار خودم است. فقط در مورد داوری حرف می‌زنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز