خبرگزاری کار ایران

افشاریان: امیدوارم اعضای هیات رئیسه دیگر رفتار نامتعارف نداشته باشد /مجمع اختیاراتی به ماجدی داده تا فوتبال را جلو ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۹۶۷

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مجمع یک اختیاراتی به ماجدی داده که ان شاءالله بتوانیم فوتبال را رو به جلو پیش ببریم.

به گزارش ایلنا، خداداد افشاریان پس از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: خدا را شکر 5-6 جلسه با صلابت و با جوی آرامی مجمع برگزار شد. هیچ گونه حاشیه‌ای نداشت و یک جو سالمی همه توانستند حرف‌های خود را بزنند. چیزی که من الان از همکاران خودم در هیات رئیسه می‌خواهم این است که بدون هیچ نسخه قبلی، بدون هیچگونه رفتار نامتعارف از قبل داشته باشند، بیایند و بنشینند تا به فوتبال کشور کمک کنیم.

وی ادامه داد: در سالی که همه مشغول صحبت کردن در خصوص جام جهانی هستند ، ما در رابطه با بدیهیات و مسائل اولیه صحبت نکنیم و در چالش قرار نگیریم. امیدوارم این اتفاق رخ خواهد داد و ما هیچ نظری جز این نخواهیم داشت. ان شاءالله در اولین جلسه هیات رئیسه که شاید هفته دیگر باشد، این اتفاق رخ بدهد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مجمع یک اختیاراتی به ماجدی داده که ان شاءالله بتوانیم فوتبال را رو به جلو پیش ببریم. شما هم کمک کنید که این اتفاق رخ بدهد.

افشاریان اظهار داشت: با توجه به اینکه مشکلاتی در پرونده‌های قضایی ویلموتس است. صورت‌های مالی را فعلا نمی‌توانند امضا کنند.مجمع تصویب کرد که صورت‌های مالی نیز اعلام شود.

وی در خصوص نفر جدید هیات رئیسه نیز گفت: هفته دیگر باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص حضور بینادی فر خاطر نشان کرد: ایشان در مجامع قبلی تشریف داشتند، در این مجمع نیز مثل قبل حضور داشتند.طبق اساس‌نامه از قبل حضور داشت و امروز در رای گیری بود.

خداداد افشاریان در خصوص داوری در فوتبال کشور اظهار داشت: من خیلی خوشحالم. در حال لذت بردن هستم.داورای جوانی آوردیم و اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. الان راضی نیستم آن طوری که باید ولی رو به پیشرفت می‌رویم. اشتباهات را به ما ببخشید و شما نیز ما را کمک کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز