خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: بی‌برنامه‌ترین اردو را داشتیم/بعد از مجمع فدراسیون راحت تصمیم می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۹۲۹

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اسکوچیچ اگر سکوت کرده به خاطر از دست دادن جایگاهش نیست.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال درباره امضای قرارداد با پرسپولیس، اظهارداشت: من در اختیار تیم ملی هستم و در اردوی تیم ملی.

وی درباره اینکه آیا موضوع در دست بررسی است، عنوان کرد: هنوز قراردادی نبستم. تیم ملی هم در اردو هستیم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. 

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان درباره بازی با اروگوئه، گفت: از شما می‌شنوم این بازی قطعی شده است چون ما بازیکنان چیزی نمی‌دانیم. اگر شما می‌دانید، بروید بازی کنید.

بیرانوند درباره اینکه این شرایط شما را آزاد نمی‌دهد، تصریح کرد: این اولین بار است که اردوی تیم ملی نامنظم است. 5-6 بازیکن هنوز اضافه نشده‌اند، برخی می‌گویند ویزا برای قطر صادر نشده، از 4 بازی دوستانه یک بازی اعلام شده که آن هم قطعی نیست. شرایط سخت است و امیدوارم فدراسیون از امروز به بعد استارت بزند. فدراسیون تلاش کرد بهترین بازی‌ها را برای ما در نظر بگیرد اما این اتفاق قبلا هم افتاده و ما نمی‌توانستیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم، این موضوع برای این اردو و فیفا دی نیست. 

وی یادآور شد: شرایط سخت است، همان طور که می‌دانید این فیفا آخرین فیفا دی برای بچه‌هاست و این اردو را تمام کنیم 2-3 هفته قبل از جام جهانی می‌توانیم از باشگاه‌هایمان جدا شویم. تا الان هیچ بازی‌ای نداریم. تا الان هیچ بازی برای تیم ملی مشخص نشده و اگر ویزا صادر شود احتمالا فردا قطر می‌رویم. فکر نمی‌کنم فعلا تیمی باشد که با آن بازی کنیم. از دیروز فیفا دی شروع شده و فکر می‌کنم 14 روز باشد. اگر قرار است در قطر فقط اردو داشته باشیم در تهران می‌توانیم تمرین و با خودمان بازی کنیم. شخصیت تیم ملی اینطور نبوده و احساس می‌کنم با پایان مجمع و 30 دقیقه بعد نه تنها 4 بازی بلکه 10 بازی ما مشخص شود.

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان افزود: چون تمرکز روی مجمع بوده نه تیم ملی که این طبیعی است. منی که در فدراسیون کار می‌کنم دوست ندارم تیم ملی را با تیم بزرگی بیندازم که کسی دیگر سود آن را ببرد. شما همین الان منتظر 7-8 بازی خوبی باشید و این را کاملا جدی می‌گویم. بی‌برنامه‌ترین اردویی که دیدم همین بود و این عجیب است. با وجود درخواست کادر فنی برای برگزاری 5-6 بازی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و با ما هم که صحبت می‌کنند می‌گویند کار سخت است. نمی‌توان کاری کرد و امیدوارم یک ساعت دیگر به ما بگویند 6 بازی قطعی شده و مطمئن باشید این اتفاق می‌افتد.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که اگر تیم ملی در جام جهانی نتیجه نگیرد مردم شما بازیکنان را مقصر می‌دانند، تصریح کرد: مردم باید بدانند تیمی که بازی‌های دوستانه ندارد شرایط سختی برای جام جهانی خواهد داشت.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه هنوز قرارداد اردو در قطر و بازی دوستانه امضا نشده شما چطور می‌گویید در یک ساعت 6 بازی قطعی می‌شود، گفت: فدراسیون الان راحت می‌تواند الان انتخاب کند چون می‌داند تا شهریور فدراسیون دست خودشان است و می‌مانند. تیم ملی هم انشالله درست می‌شود.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید معمولا بازیکنان در این شرایط همیشه کارهای بزرگ انجام می‌دهند و فکر می‌کنید بدون بازی تدارکاتی تیم ملی اتفاق خاصی رقم بخورد، تصریح کرد: این موضوع به انگیزه ما بازیکنان برمی‌گردد، به غیر ما برمی‌گردد که خودمان را به دنیا ثابت کنیم اینکه بدون بازی دوستانه بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. این را بچه‌ها نشان داده‌اند، ای کاش حداقل چند بازی دوستانه انجام دهیم اما زمانی نیست و 2 هفته می‌توانیم در اختیار تیم ملی باشیم در حالی که هنوز چیزی مشخص نیست اما همه تیم‌های دنیا برنامه مشخصی دارند و حتی بعد از جام جهانی می‌دانند برنامه‌شان چیست اما برای ما اینطور نیست. کادر فنی ما به جز اسکوچیچ قرارداد ندارند.

وی درباره سکوت اسکوچیچ، اظهارداشت: او هم دیروز مثالی زد و می‌گفت آدم موفق کسی است که وقتی هزار راه سخت را جلویش می‌گذارند ادامه می‌دهد. راه‌های سختی جلویش گذاشتند اما ادامه داد و سکوت کرد. با ما هم صحبت‌هایی داشت مبنی بر اینکه چه بازی‌های درخواست شده اما انجام نشده، از 4 بازی به 3 بازی رسیدیم، بعد به کانادا رسیدیم و لغو شد.

بیرانوند درباره اینکه شاید ترس از جایگاه‌شان است که اسکوچیچ سکوت کرده، گفت: به نظرم از جایگاهش نمی‌ترسد. کسی که تمام بازی‌هایش را برده نیازی ندارد بترسد که مرا بیرون می‌کنند. او برنامه‌اش را داده اما اجرایی نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز