خبرگزاری کار ایران

سراجی: چرا اجازه حسابرسی سازمان لیگ را به ما نمی‌دهند؟/ خط قرمز ما بحران فوتبال است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۸۳۶

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: تلاش ها و فعالیت‌ها در دایره اساسنامه رقم خورده و خط قرمز ما جلوگیری از بحران‌هایی مثل تعلیق بود که ممکن بود دامن فوتبال ما را بگیرد.

مهرداد سراجی در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: می‌خواهم مراتب اعتراض خود را به اتهامات وارد شده اعلام کنم، چون روش و شکل تفهیم اتهام مستدل و صحیح نبوده است. اعضای هیات رییسه که در مجمع سال ۹۹ انتخاب شدند را اعضای مجمع انتخاب کردند تا مواضع دقیق و شفاف خود را اعلام کنند. من در سه سطح کوتاه می خواهم مطالبی را مطرح کنم.

وی افزود: شهادت می‌دهم تمام اتفاقاتی که در این دوره رقم خورد در جریان صیانت از فوتبال کشور بوده است. من و همکارانم و تمام اعضای هیات رییسه مخالف و موافق با ما شهادت می‌دهند‌ تلاش ها و فعالیت‌ها در دایره اساسنامه رقم خورده و خط قرمز ما جلوگیری از بحران‌هایی مثل تعلیق بود که ممکن بود دامن فوتبال ما را بگیرد.

سراجی تصریح کرد: همه می دانند که اساسنامه ما در مجلس مانده اما قول‌های خوبی هم داده شده است. در درجه دوم در دایره اساسنامه و در چارچوب قانون بود. نکته سوم هم درباره خودم است. بسیاری از اشکالات و ایرادهایی که در هیات رئیسه مطرح می شد و من به عنوان فردی که مطالبم را به طرق مختلف از جمله توییتر و اینستاگرام و رسانه ها در اختیار شما قرار دادم، خانواده فوتبال را مطلع سازم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: یک رفتار دموکراتیک برای اولین بار در فدراسیون فوتبال اتفاق افتاد. این نشان از بالندگی هیات رئیسه است. نشان از توانایی و پویایی هیات رئیسه و انتخاب شایسته است. این سه بخش را تاکیدا عرض می‌کنم. حقیر تجربیات مختلف در سطوح مختلف دولت و وزارت ورزش دارم. قطعا حوزه و گسترده فعالیت بنده در گذشته کمتر از جایگاه کنونی نبوده است. امروز با تجربه و تخصص می‌گویم که در حوزه مالی، مدیریتی، بازاریابی و ... که جزو تخصصم است، تلاش کردم. هرگز در موضوعات فنی ورود نکردم زیرا تخصصی است. از خانواده فوتسال حلالیت می طلبم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: کسانی است که می خواهند القا کنند که نباید خرده بحث‌ها هم در هیات رئیسه مطرح نشود، خواستار فوتبال نیستند. هیات رئیسه در اسفند ماه 1400، یک مصوبه ای گرفت و بنده را مسئول کرد که سازمان لیگ را حسابرسی کنیم. همانطور که فدراسیون را بررسی کردیم، این بار به سراغ سازمان لیگ برویم. تهدید شدم و توهین شنیدم و اختلاف افکنی ها شروع شد. در سازمان لیگ چه خبر است که به سراجی اجازه داده نمی شود این سازمان را بررسی کند؟

وی ادامه داد: اگر قرار است به این موضوعات نپردازیم، پس مشکلی وجود دارد. چند بند را علیه ما گفتند. هیچ ربطی به این ماجراها ندارم. در موضوع اعزام ۱۰ نفر به قطر، براتی توضیح داد و من هم می‌گویم مصوبه هیات رییسه نداشت اما از ما توضیح نخواستند. نمی گویم خطایی رخ داده است زیرا سرمربی، سرپرست، دبیر کل و امور بین الملل اعزام شدند. آنجا هم پروتکل دارد دبیرکل و سرپرست تصمیم گرفتند. وظیفه من نبوده و از من هم مشورتی گرفته نشده است. امروز مجمع باید تصمیم بگیرد که کدام استراتژی را در روزهای آینده تفهیم می‌کند.

سراجی  در پایان گفت: استراتژی ما چیست؟ قطعا این مجمع، دانای کل فوتبال ما است و خرد ورزی و عقلانیت اجازه نمی‌دهد به سمتی برویم که به مشکل بخوریم. با کمک شما راه موفقیت را پیش می‌گیریم و خواهش می‌کنم یک بار دیگر رای اعتماد بدهید تا در سال جام جهانی کارمان را پیش ببریم. نگرانی اختلافات داخلی هیات رئیسه نباشید. اگر بحث نباشد، انفعال ما را نابود می‌کند. بار دیگر بحث فاجعه آبادان را تسلیت می‌گویم. با کی شمس صحبت کردیم و او جمله‌ای گفت و اینکه ممکن بود من هم مقابل آن ساختمان قرار می گرفتم و دیگر اینجا نبودم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز