خبرگزاری کار ایران

سراجی: هیئت رئیسه در جریان پرداخت مبالغ خارج از چارچوب نبوده است/ افشای پاداش‌ها غیراخلاقی بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۳۲۸

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برخی از افراد بیش از مصوبه هیئت رئیسه و آیین‌نامه پاداش‌هایی خارج از چارچوب دریافت کردند که هیئت‌رئیسه در جریان نبوده است.

به گزارش ایلنا، مهرداد سراجی در حاشیه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت:  اجازه دهید که نکاتی که در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان شده است، توسط سایت فدراسیون فوتبال و سخنگو گفته شود. من همیشه پاسخگو بودم، اما عذرخواهی می‌کنم، دلگرمی ما به شما رسانه‌ها است و اگر رسانه‌ها نبودند خیلی از کارها را نمی‌توانستیم پیش ببریم.

وی در خصوص افشای پاداش‌هایی که پرداخت شده است و گفته می‌شود مصوبه فدراسیون فوتبال را هم داشته است، عنوان کرد: من پیش از این همه گفته‌ام، آن چیزی که مسلم است همه کارمندان و اعضای هیئت رئیسه و کارکنان فدراسیون فوتبال از حقوق، پاداش و حق جلسات برخوردار هستند و برخی از افراد بیش از مصوبه هیئت رئیسه و آیین‌نامه مربوط به پاداش‌ها مبالغی خارج از چارچوب دریافت کردند که آن مبالغ غیرقانونی بوده است. البته افشای این مسائل در رسانه‌ها کار غیراخلاقی بوده است و نباید اتفاق می‌افتاد و باید این رویه اصلاح شود. ما در جریان آن بخش از پرداخت‌هایی که خارج از چارچوب بوده است نبودیم و آنهایی که در چارچوب بوده مسلما مصوبه هیئت رئیسه را داشته و همه افراد مربوطه این حق جلسات، حقوق و پاداش‌ها را دریافت کردند و کار خلاف قانون نبوده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص غیبت عزیزی خادم در جلسه کمیته اخلاق، خاطرنشان کرد: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم.

سراجی در پاسخ به این سوال که بحث تعلیق چقدر حقیقت دارد؟ تصریح کرد: اجازه دهید این مسائل از طریق فدراسیون فوتبال پاسخ داده شود.

وی در پاسخ به این سوال با توجه به اینکه بانوان فوتسال پول نگرفتند و معترض هستند و در کنار آن یکسری افراد در فدراسیون پاداش‌های نجومی گرفته‌اند این موضوع با اخلاق حرفه‌ای منافات ندارد؟ گفت: من از این موضوع هم بی‌اطلاع هستم و اطلاعی ندارم که بانوان فوتسالیست پولی نگرفته‌اند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که در خیلی از موارد در فضای مجازی مسائلی را مطرح کرده است ولی در مقابل خبرنگاران اظهار بی‌اطلاعی می‌کند، عنوان کرد: بحث‌های مالیاتی ارتباطی به فوتبال ندارد، مشکلاتی است و بدهی‌های مالیاتی معوق شده است و امروز باید حل شود. اما اینکه گفته‌ام پای فوتبال ایستاده‌ام، باید اصلاحش کنم و بگویم که ما پای فوتبال ایستاده‌ایم، چون رسانه‌ها، اعضای مجمع، دلسوزان فوتبال و پیشکوستان همه پای فوتبال ایستاده‌اند و من اصلاح می‌کنم.

سراجی در پاسخ به این سوال که چطور عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از نامه فیفا مطلع نیست؟ گفت: به هر حال یک تقسیم کاری صورت گرفته است. من در جریان نامه هستم و پاسخ آن هم ارسال شده است ولی در حوزه تخصص من نبوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز