خبرگزاری کار ایران

سیف‌الله‌پور: عضویت سراجی در هیئت رئیسه فدراسیون لغو شد/ بعضی در فوتبال دنبال تسویه حساب شخصی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۶۱۱

مدیرعامل تیم فوتبال نساجی گفت: دوستان دلشان به حال فوتبال بسوزد. نباید در این مقطع به دنبال تسویه حساب شخصی باشند و با بهم ریختن جو مشکلی ایجاد نمی‌شود.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفتگو با ایلنا، در خصوص صحبت‌های مهرداد سراجی درباره عدم شفافیت سازمان لیگ، اظهار داشت: وضعیت فدراسیون فوتبال به گونه ای نیست که دنبال حواشی باشیم. با توجه به اینکه سراجی دیگر مدیرعامل سایپا نیست عضویت او به طور اتوماتیک در هیئت رئیسه فدراسیون به پایان می رسد.

وی افزود: به عنوان مدیرعامل یک باشگاه هر وقت کاری از سازمان لیگ داشتیم، به طور شفاف و منظم پاسخگو بودند. هر وقت صورت مالی خواستیم به طور منظم به ما ارائه دادند. در سال جام جهانی خوب نیست که اینقدر به حواشی دامن زده شود. الان تمرکز فدراسیون باید روی حمایت از تیم ملی و فراهم کردن امکانات مورد نیاز باشد.

مدیرعامل تیم فوتبال نساجی گفت: در حالی که خطر تعلیق فدراسیون فوتبال را تهدید می‌کند. دوستان دلشان به حال فوتبال بسوزد. نباید در این مقطع به دنبال تسویه حساب شخصی باشند و با بهم ریختن جو مشکلی ایجاد نمی‌شود. قصد بی حرمتی به آقای سراجی را ندارم؛ اما بهتر است او به منافع ملی کشور توجه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز