خبرگزاری کار ایران

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۵۰۶

تیم ملی والیبال ایران دو اردوی تدارکاتی در برزیل و ژاپن برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری اردوی تدارکاتی برزیل و شرکت در هفته نخست لیگ ملت‌های 2024، روز 24 اردیبهشت ماه تهران را ترک می‌کند.

شاگردان مائوریسیو پائز در جریان اردوی یک هفته‌ای خود در برزیل با دو تیم از این کشور، بازی تدارکاتی خواهند داشت تا پس از آن در هفته نخست به مصاف صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین بروند.

تیم ملی ایران پس از این 4 بازی، بلافاصله به ژاپن می‌رود تا اردویی یک هفته‌ای را در باشگاه پاناسونیک این کشور برگزار کنند.

مردان والیبال ایران در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 به ترتیب به مصاف صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین در هفته نخست می‌روند، تیم‌های ژاپن، برزیل، بلغارستان و ترکیه نیز حریفان ایران در هفته دوم هستند که در شهر کیتاکیوشو به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در مانیل نیز تیم ملی والیبال ایران با تیم‌های آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان روبرو خواهد شد. ملی‌پوشان کشورمان در مرحله گروهی با تیم‌های کانادا، لهستان و اسلوونی بازی نخواهند کرد. این مسابقات از سوم خرداد آغاز خواهد شد.

لیگ ملت های 2024 آخرین ایستگاه کسب بلیط صعود به المپیک پاریس خواهد بود. نتیجه هر مسابقه مرحله مقدماتی این تورنمنت در رده‌بندی جهانی والیبال FIVB تأثیر می‌گذارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز