خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گلستان:

کشف 153 تن برنج احکتار شده در علی آباد کتول

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۴۷۱

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: 153 تن برنج احکتار شده در علی آباد کتول کشف شد و در همین راستا فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

به گزارش ایلنای گلستان، سردار سعید دادگر اظهارداشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان علی آباد کتول یک انبار بزرگ احتکار برنج شناسایی شد.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس آگاهی به همراه نماینده اداره صمت و هماهنگی با مراجع قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی از انبار مورد نظر 153 تن برنج احتکاری کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این مقدار برنج احتکار شده را بالغ بر 66 میلیارد و 460 میلیون ریال برآورد کردند خاطر نشان کرد : در همین راستا فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

 بر اساس قوانین باید فهرست و مشخصات کامل کالاهای موجود در انبارها در سامانه جامع تجارت ثبت شود و به استناد مصوبه کارگروه تنظیم بازار و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در راستای شفافیت در انجام معاملات و رصد دقیق کالا بخصوص کالاهای اساسی، همه واحدهای تولیدی، اصناف و شرکت‌های پخش مکلف به ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز