خبرگزاری کار ایران

دیدار هیأت اجرایی خانه کارگر گلستان با فرمانده انتظامی استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۳۴۳

به مناسبت هفته نیروی انتظامی هیأت اجرایی خانه کارگر گلستان با فرمانده انتظامی استان گلستان دیدار کردند.

به گزارش ایلنای گلستان،غلامرضا طالبا دبیراجرایی خانه کارگر استان گلستان دراین دیدار اظهارکرد: نیروی انتظامی استان بیش از۳۰۰ شهید در راه امنیت تقدیم به نظام جمهوری اسلامی کرده  و اگر این شهدا نبودند آسایش  و امنیت امروز را درجامعه نداشتیم.

وی ادامه داد: جامعه کارگری جامعه ضعیفی است و در زمان هایی که کارگران درچهارچوب قانون  تجمعاتی انجام می دهند نیروی انتظامی امنیت آنها را برقرار می کند وجای تقدیرتشکر دارد.

طالبا بیان کرد: امروزه کارگران مشکلات معیشتی زیادی دارند و نداشتن امنیت شغلی کارگران از مهمترین مشکلاتی هست که جامعه کارگری با آن دست پنجه نرم می کند.

محمد کوهستانی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گلستان دراین دیدار بیان کرد: نیروی انتظامی در زمان دفاع مقدس به نحوه احسن حماسه آفریدندو امروزه با دشمنان پیدا وپنهان مبارزه می کنندکه امنیت مردم را برقرار شود.

وی ادامه داد: امروزه امنیت بسیار خوبی درمرز های جمهوری اسلامی داریم و نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق و فساد بسیار خوب عمل کرده است و اگر این جانفشانی ها نبود این امنیت در کشور برقرار نمی شد.

کوهستانی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون توسط کانون بازنسشتگان استان به بیش از ۵هزار نفر وام ۷میلیونی قرض الحسنه پرداخت کرده ایم و ۴۸ هزارنفربازنشسته کارگر تامین اجتماعی دراستان داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز