خبرگزاری کار ایران

افشاگری رودریگو از مکالمه عجیب مودریچ با صلاح

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۹۱۳

بازیکن برزیلی رئال مادرید آنچه که لوکامودریچ پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا به محمد صلاح گفته بود را فاش کرد.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید با یک گل انفرادی لیورپول را شکست داد و اوایل سال جاری عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

این دومین باری بود که لوس بلانکوس در 5 سال گذشته قرمزها را در یک مسابقه بزرگ شکست داد و در فصل 18-2017 نیز از تیم یورگن کلوپ قهرمانی در اروپا را سلب کردند.

این یک دلشکستگی دیگر برای صلاح بود، که با گفتن اینکه لیورپول "یک فرصت برای تسویه حساب" دارد، هیجان بازی را افزایش داده بود.

لحظاتی پس از اینکه رئال مادرید برای بازی مجدد با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا طبق قرعه کشی آماده شده بود، صلاح در شبکه‌های اجتماعی پست کرده بود: "ما باید نتیجه را حل کنیم."

صلاح در نیمه اول فینال 2018 مصدوم شد و نتوانست نقشی را ایفا کند و تیمش 1-3 شکست خورده بود. او انتظار داشت این بار آن را با مادرید تسویه کند اما اینطور نشد.

رودریگو برزیلی، آنچه را لوکا مودریچ، هافبک کروات پس از برد مادرید به صلاح گفته، فاش کرده است. رودریگو به Cortes Podcast گفت: "من یک حکایت بامزه دارم. زمانی که فینال تمام شد، ما [بازیکنان مادریدی] صف آرایی کردیم و [بازیکنان] لیورپول از کنارمان گذشتند. مودریچ جلوی من بود، به او سلام کرد و به صلاح گفت: باشه، باشه، دفعه بعد دوباره تلاش کن!"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز