خبرگزاری کار ایران

گفتگوی مفصل مهاجم لیورپول با فرانس فوتبال؛

صلاح هنوز فینال لیگ قهرمانان را از یاد نبرده است: شایسته قهرمانی بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۲۴

صلاح معتقد است که رئال مادرید شایسته پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا نبود.

به گزارش ایلنا، محمد صلاح، مهاجم لیورپول، با زدن 31 گل در چهار رقابت و کمک به لیورپول در کسب جام اتحادیه و جام حذفی، یک فصل درخشان دیگر را پشت سر گذاشت. قرمزها همچنین به عنوان نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و همچنین پس از منچسترسیتی در رده دوم لیگ برتر قرار گرفت.

اما صلاح در مصاحبه با فرانس فوتبال نظر خود را به اشتراک گذاشت که لیورپول در فینال پاریس مستحق قهرمانی بود و شاگردان یورگن کلوپ شایسته تاج قهرمانی اروپا بودند.

او به فرانس فوتبال گفت: "ما مستحق برد بودیم، فرصت‌های بیشتری داشتیم. من دو یا سه موقعیت واضح داشتم اما تیبو کورتوا سیوهای باورنکردنی انجام داد. این وظیفه اوست، این چیزی است که به خاطر آن رئال مادرید او را به خدمت گرفت. این مربوط به شب او بود."

صلاح همچنین درباره رویکرد خود به فوتبال صحبت کرد و از مدیتیشن به عنوان ابزاری کلیدی برای کمک به او برای حفظ تمرکز یاد کرد. صلاح که خانه خود را به یک مرکز بهداشتی تبدیل کرده، گفت: "من سعی می کنم هر روز، 10 یا 20 دقیقه، در خانه، به تنهایی مدیتیشن کنم. درست است که من دوست دارم بگویم خانه من شبیه بیمارستان است، همسرم آن را دوست ندارد. دو اتاق در خانه ما به دستگاه های مختلف تناسب اندام اختصاص داده شده؛ در خانه نیز می توانم کرایوتراپی انجام دهم، یک اتاقک هایپرباریک وجود دارد. من دائما به دنبال بهبود وضعیت بدنی‌ام هستم. همسرم می‌گوید که من زمان بیشتری را با دستگاه‌هایم می‌گذرانم تا در کنار او. اگر تمرین ساعت 15 باشد، دو سه ساعت زودتر می‌رسم و یک ساعت و نیم دیرتر می‌روم."

رژیم صلاح

صلاح همچنین در مورد رژیم غذایی سخت خود صحبت کرد و توضیح داد که با وجود علاقه اش به همبرگر، او سعی می کند تا حد امکان غذاهای سالم بخورد. صلاح گفت: "من کلم بروکلی، سیب زمینی شیرین، ماهی، مرغ و همیشه سالاد را دوست دارم. وقتی در یک رستوران بزرگ در لندن از خودم پذیرایی می کنم، سوشی را ترجیح می دهم. من حداکثر ماهی یک بار پیتزا می‌خورم. من عاشق همبرگر هستم، اما به ندرت آنها را می‌خورم زیرا بعد از آن احساس سنگینی می‌کنم."

این مهاجم همچنین توضیح داد که چرا گاهی اوقات پس از گلزنی پیراهن خود را از تن خارج می کند و اظهار داشت که نسبت به بدن خود احساس خوبی دارد. صلاح گفت: "وقتی برای ساختن اندامی عالی می جنگید، لازم نیست خجالتی باشید."

رفتار صلاح در زمین

یکی از قوی ترین مهاجمان فوتبال بودن بهایی دارد. بازیکن لیورپولی مدام تحت فشار مدافعان قرار می گیرد و اغلب در طول بازی مورد خطا قرار می گیرد. صلاح گفت: "اگر خطا روی من شود، بلند می شوم و از داور شکایت نمی کنم. برای بازی کردن فوتبال خوب، باید پاهای خود را در زمین داشته باشید، همین! غلت زدن روی زمین و ناله کردن، فایده ای ندارد."

صلاح هنوز فینال لیگ قهرمانان را از یاد نبرده است: شایسته قهرمانی بودیم

تلاش برای پیشرفت

مهاجم مصری همچنین توضیح داد که چرا دائماً به دنبال پیشرفت است و چگونه می‌خواهد ترس را در فصل های آینده به مدافعان حریف تزریق کند. صلاح توضیح داد: "تابستان گذشته، در تعطیلات در یونان، در حالی که جلوی دریا دراز کشیده بودم، از خودم می‌پرسیدم چگونه فوتبالیست بهتری باشم، که سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود زیرا همیشه دو یا سه مدافع پشت سرم هستند. من باید راه های جدیدی ابداع کنم تا بازی را در مقابلم باز کنم و فضاهای دیگر را پیدا کنم. این بازتاب نتیجه داده است، آمار من بهتر شده است. مدافع [حریف] من باید به خودش بگوید: «چقدر بد، دوباره او!» هدف من این است که حریفم فرصتی برای نفس کشیدن نداشته باشد. او باید هر لحظه از 90 دقیقه احساس خطر کند."

کریم بنزما

صلاح همچنین از کریم بنزما قدردانی کرد و درباره اینکه این مهاجم یکی از کامل ترین بازیکنان تیم رئال مادرید است، اظهار نظر کرد. صلاح گفت: "من درک می کنم که بنزما چه می گوید، او خود را فقط به عنوان یک گلزن نمی بیند، او می داند که روی همه جنبه های بازی رئال مادرید تاثیر می گذارد. من هم مانند دیگران می‌خواهم به عنوان بهترین بازیکن جهان دیده شوم. در لیورپول، همه برای هر کس دیگری می دوند. اگر من برای دفاع نجنگم، آنها برای من نخواهند جنگید. من باید نمونه باشم، اولین کسی باشم که پرس می کند، تا خودم را فدای تیم کنم."

توپ طلا

در نهایت، مهاجم مصری همچنین به تمایل خود برای بردن توپ طلا و تبدیل شدن به اولین آفریقایی پس از جورج وه‌آ‌ اشاره کرد. صلاح گفت: "می خواهم آن را ببرم و به جورج وه آ، تنها آفریقایی دارند آن بپیوندم. درست است که من از رتبه خود در سال 2021 (هفتم) شوکه شدم. برای امسال، شکست مقابل رئال مادرید یک نقطه ضعف است، حتی اگر در فینال بازی خوبی انجام دادم. اما این همه چیزهایی را که ماه‌ها به دست آورده‌ام خنثی نمی‌کند. بیایید منتظر رای گیری باشیم. اگر من برنده توپ طلای سال 2022 نباشم هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد تا نفر بعدی باشم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز