خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در بازدید از شرکت های دانش بنیان اصفهان:

حمایت مالی دولت از صندوق نوآوری و شکوفایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۷۴۹

رئیس جمهور در بازدید از شرکت علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: از صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت مالی، حقوقی و معنوی انجام خواهد شد و نیز برای افزایش صادرات محصولات، تسهیل گری انجام خواهیم داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید ابراهیم رئیسی امروز پنج شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ در بازدید از شرکت‌های دانش بنیان اصفهان در جریان دستاورد‌های علمی متخصصان جوان اصفهانی قرار گرفت.

وی در این بازدید در جریان تازه ترین اقدامات علمی شرکت های دانش بنیان مستقر در این شهرک هم  قرار گرفت.

رئیس جمهور  در این بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین گفت: در واقع جلوه‌ای از شعار سال جاری همین شرکت‌های دانش بنیان است. اشتغال آنها را نیز تضمین می‌کنید که این مسئله باعث دلگرمی نخبگان به ماندن در کشور می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه برای گردش و رفع نیاز مالی این مجموعه، صندوق نوآوری و شکوفایی وجود دارد، اما ظاهرا امکانات کافی ندارد، تصریح کرد: از این مجموعه حمایت مالی، حقوقی و معنوی انجام خواهد شد و نیز برای افزایش صادرات محصولات تسهیل گری انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه به این مجموعه و شرکت‌های دانش بنیان در آن افتخار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: هرچند ممکن است که مشکلات و موانع وجود داشته باشد اما مردان و زنان بزرگ با رفع موانع، سعه صدر، پیگیری و امیدآفرینی به درجات بلندی رسیده و خواهند رسید.

گفتنی است، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به‌عنوان نخستین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور  ، ۶۱۲ شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر است که توانسته‌ برای بیش از هشت هزار نیروی انسانی خلاق و نوآور اشتغال ایجاد کند؛ این کسب‌وکارها گردش مالی بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومانی را برای اقتصاد دانش‌بنیان به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز