خبرگزاری کار ایران

معاون علمی و فناوری رییس جمهور:

درصدد اجرای نقشه جامع علمی کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۸۴

برای جهت‌گیری اقتصاد کشور به سمت اقتصاد دانش‌بنیان، نیاز داریم بسیاری از مفاهیم در حوزه‌های دانشگاهی، بانکداری، اقتصاد و صنعت عوض شود.

معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در چند سال گذشته توانسته مصوبات بسیار ارزشمندی داشته باشد و ما هم درصد اجرای اسناد این شورا هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت٬ دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: یکی از اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه علم و فناوری نقشه جامع علمی کشور که در حال حاضر کارهای عملیاتی شدن آن را پیگیری می‌کند و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم که بیشتر نقش دستگاه مجری را بر عهده دارد، اجرایی شدن آن را پیگیری می‌کند.

وی در خصوص ورود علم به چرخه اقتصادی افزود: برای جهت‌گیری اقتصاد کشور به سمت اقتصاد دانش بنیان، نیاز داریم که بسیاری از مفاهیم در حوزه‌های دانشگاهی، بانکداری، اقتصاد و صنعت عوض شود.

دکتر ستاری با اشاره به نقش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این راستا بیان کرد: معاونت علمی در طی یکی دو سال گذشته تلاش کرده است که جهت‌گیری اقتصاد کشور را به سمت اقتصاد دانش بنیان سوق دهد که در این راستا نیاز به فرهنگ سازی در این حوزه داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز