خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره در گفت و گو با ایلنا خبر داد؛

نهمین جشنواره ملی پسته دامغان روزهای 20 تا 22 مهرماه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۵۲۶

دبیر نهمین جشنواره ملی پسته ایران از برگزاری این جشنواره در روزهای 20 و21 و 22 مهرماه خبر داد و افزود: به دلیل رفع محدودیت های کرونایی جشنواره امسال گسترده تر و با برنامه های متنوع برگزار خواهد شد.

رضا زارع زاده دبیر نهمین جشنواره ملی پسته دامغان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان، بیان کرد: ارتقای سطح دانش باغداران با حضور اساتید برجسته، سرور و شادی مردم، افزایش مراکز فرآوری پسته، ارتباط بین تولید کنندگان ادوات کشاورزی و توزیع کنندگان سموم با باغداران، معرفی دامغان و پتانسیل های مختلف آن در رسانه ها بخشی از اهداف جشنواره ملی پسته دامغان است.

وی گفت: تبدیل ایده ها به تولید و صنعت رویکرد اصلی ما در نهمین جشنواره ملی پسته خواهد بود و با توجه به فراخوان هایی که در سال های اخیر منتشر شد ایده های جالبی برای فرآوری پسته ارائه شد.

زارع زاده با تاکید بر اینکه مقرر شده در جشنواره امسال همایش سرمایه گذاری را در کنار جشنواره پسته داشته باشیم، تصریح کرد: برقراری ارتباط بین ایده پردازان و سرمایه گذاران از اولویت های این دوره از جشنواره پسته است.

دبیر جشنواره ضمن برگزاری بخش هایی از جشنواره ملی پسته در روستاها و محله های مختلف اظهار کرد: رشد و توسعه گردشگری و شناسایی جاذبه های تاریخی و تفریحی دامغان در جشنواره امسال با قوت بیشتری ادامه می یابد.

به گزارش ایلنا، با رای اعضای ستاد برگزاری نهمین جشنواره ملی پسته دامغان «رضا زارع زاده» عضو شورای شهر به عنوان دبیر نهمین جشنواره ملی پسته انتخاب شد.

وی سابقه عضویت در تمامی دوره های شورای شهر و دبیری هفت جشنواره ملی پسته را در کارنامه دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز