خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد:

انتظار مردم اصفهان از رئیس جمهور ؛ جریان آب در زاینده‌رود پایدار شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۴۹۵

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: جریان پایدار زاینده‌رود از سال‌ها قبل خواسته همه مردم است و شهروندان از دولت انتظار دارند که این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدنورصالحی درباره مطالبات از رئیس جمهور در سفر استانی به اصفهان اظهار کرد: انتظار همه مردم اصفهان و ما به عنوان نمایندگان مردم، جریان پایدار آب در زاینده‌رود است.

وی افزود: این موضوع از سال‌ها قبل خواسته همه مردم است و شهروندان از دولت انتظار دارند که این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به لزوم توجه دولت به راهکارهای مقابله با آلودگی هوا و پدیده فرونشست زمین بیان کرد: انتظار این است که در سفر استانی رئیس جمهور به اصفهان این دو دغدغه مهم مورد بررسی قرار گیرد و راه‌کارهای آن ارائه شود.

وی افزود: سامانه دوم آب شرب اصفهان نیز برای این شهر جنبه حیاتی دارد و باید هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

نورصالحی به پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران اشاره کرد و گفت: خواسته مردم اصفهان تکمیل این پروژه است که سال‌هاست در حال اجراست و اخیرا به علت عدم تمدید ضمانت نامه توسط بانک مرکزی به رغم میلیارد‌ها تومان هزینه متوقف شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز