خبرگزاری کار ایران

انتقاد از تصویب ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش حمل و نقل:

ابوالفضل قناعتی: برای محلس متاسفم

کد خبر : ۱۴۶۸۵۸

به عنوان نماینده مردم از دولت خواهش می کنم علاوه بر پرداخت مطالبات در بخش حمل و نقل بودجه تصویب شده را نیز افزایش دهد.

ایلنا: بک عضو شورای شهر تهران، با انتقاد از تصویب ۵هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش حمل و نقل، گفت: ‌ برای مجلس متاسفم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " ابوالفصل قناعتی " در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به صحبتهای وزیر راه و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست درباره آلودگی هوا و مشکلات حمل و نقل، اظهار کرد: تعجب می کنم که چگونه دولت مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان برای حمل نقل کل کشور پیشنهاد داده است.

وی ادامه داد: برای مجلس متاسفم که این بودجه را تصویب رسانده است.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان این که دولت با این بودجه نمی تواند به حمل و نقل کمک کند، تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم از دولت خواهش می کنم علاوه بر پرداخت مطالبات در بخش حمل و نقل بودجه تصویب شده را نیز افزایش دهد.

قناعتی با بیان این که از رئیس جمهور می خواهم این بودجه را افزایش دهد چرا که باید مترو و حمل و نقل عمومی توسعه یابد گفت: آقایان دارند سهل انگاری می کنند.

تقی پور سخنگوی شورای شهر نیز ضمن تایید صحبتهای قناعتی، اظهار کرد: گفته‌های آقای قناعتی را در قالب پیشنهاد به دولت به صورت مکتوب به رئیس جمهور ارائه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز