خبرگزاری کار ایران

رئیس ذخیره‌گاه زیست‌کره میانکاله:

آتش‌سوزی در نوار ساحلی پناهگاه حیات وحش میانکاله خاموش شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۲۸۹

رئیس ذخیره‌گاه زیست‌کره میانکاله از خاموشی آتش سوزی در نوار ساحلی پناهگاه حیات وحش میانکاله خبرداد.

به گزارش ایلنا، علی کلانه اظهار داشت: آتش‌سوزی در نوار ساحلی پناهگاه حیات وحش میانکاله که از شب گذشته آغاز و تا بامداد ادامه یافت و همچنین برای بار دوم نیز از صبح امروز تا ساعتی پیش به طول انجامید، بالاخره به پایان رسید.

وی بیان کرد: اطفای کامل برای نخستین‌بار از طریق بالگرد صورت گرفت.

رئیس ذخیره‌گاه زیست‌کره میانکاله بیان کرد: این بالگرد پس از ۱۶ بار آبگیری از دریا توانست به کمک محیط‌بانان بیاید و آتش را خاموش کند.

این مقام مسئول گفت: وزش باد شدید، گرمای هوا و پوشش سازیل، عملیات اطفای حریق را کند کرده بود و از طرفی شدت آتش‌سوزی را افزایش داد که خوشبختانه با هماهنگی استاندار، مدیرکل محیط زیست استان و شهرستان، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان، فرمانداری بهشهر و همچنین تلاش بی‌وقفه محیط‌بانان توانستیم این مشکل را از پیش رو برداریم.

وی تصریح کرد: اگر بالگرد اعزام نمی‌شد، عملیات اطفای حریق تا ساعات دیگر هم به اتمام نمی‌رسید و از طرفی، نیروی انسانی ما هم در این شرایط جوی توان و امکانات لازم را نداشتند.

او در پایان گفت: خسارت ششمین آتش‌سوزی در میانکاله که عمدتاً خطای انسانی است، پس از برآورد نهایی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز