خبرگزاری کار ایران

تاکید شهردار منطقه ۱۴ بر تعیین تکلیف ساختمان‌های ناایمن

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۰۶۳

شهردار منطقه ۱۴ آگاهی شهروندان از خطرات و بحران‌های احتمالی ناشی از ساختمان‌های ناایمن را مهم برشمرد وگفت: عزم جدی تمامی ارگان‌های مرتبط برای حل این مساله لازم است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمد امین سالاری‌پور شهردار منطقه در جلسه کمیته ایمنی گفت: بررسی وضعیت ساختمان‌های ناایمن به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و با توجه به اهمیت بحث ایمنی این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود ولی تسریع این روند، عزم جدی تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط را می‌طلبد. 

سالاری‌پور با اشاره به اینکه اخطارهای لازم و به موقع به موارد شناسایی شده داده شده است افزود: ایجاد دغدغه ذهنی و افزایش آگاهی شهروندان از خطرات و بحران‌های احتمالی ناشی از ساختمان‌های ناایمن بسیار اهمیت دارد و استفاده از ظرفیت سرمایه‌های اجتماعی و نخبگان محلی راهگشای این مساله است. 

شهردار منطقه ۱۴ بر تسریع روند بررسی ایمنی ساختمان‌های شهری تاکید کرد و پیگیری این روند، طبق برنامه زمان‌بندی شده و با استفاده از ظرفیت‌های ارگان‌های شهری و همچنین جلب مشارکت شهروندی را در دستور کار تمامی معاونت ها، نواحی ۶گانه و همچنین ستاد بحران منطقه قرار داد. 

احمد صفری رئیس منطقه ۸ عملیات آتش نشانی نیز روند بررسی ایمنی ساختمان‌های شهری و عملکرد این کمیته را مثبت برشمرد و با اشاره به اینکه این جلسات هم اندیشی باعث هم افزایی بیش از پیش می‌شود بر تداوم این جلسات تاکید کرد. 

جلسه کمیته ایمنی شهرداری منطقه ۱۴ به منظور بررسی ایمنی ساختمان‌های شهری با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه و همچنین رئیس منطقه ۸ عملیاتی آتش نشانی و مدیر پیشگیری اطفاء حریق منطقه ۸ عملیاتی آتش نشانی در سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۱۴ برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز