خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده وزیر صمت؛

هیات اجرایی انتخابات اتحادیه های صنفی مشهد آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۵۹۸

همزمان با دهه کرامت با حضور نوده فرهانی نماینده وزیرصمت و رئیس سازمان صمت خراسان رضوی، هیات اجرایی انتخابات اتحادیه های صنفی مشهد در محل سازمان صمت استان شروع بکارکرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیررضا رجبی رئیس سازمان صمت خراسان رضوی در حاشیه آغاز به کار هیات اجرایی انتخابات اتحادیه های صنفی گفت : هم اکنون استان خراسان رضوی با ۲۴۶ هزار و ۳۵ واحدصنفی تولیدی دارای پروانه کسب، جایگاه دوم کشور بعد ازتهران را دارا است که درقالب ۴۷۰ اتحادیه صنفی و ۲۶ اتاق اصناف در سطح استان درحال فعالیت هستند و مقرراست اعضای جدید هیات مدیره اتحادیه های صنفی توسط اعضای هر اتحادیه انتخاب و ترکیب جدید هیات رئیسه اتاق های اصناف نیز توسط روسای اتحادیه ها صنفی انتخاب شوند.

وی گفت: در مشهد ۹۵ اتحادیه صنفی فعال هستند که پروانه فعالیت هیات مدیره ۴۷ اتحادیه دارای اعتبار و اعضای ۴۸ اتحادیه صنفی نیز برای انتخاب اعضای هیات مدیره جدید فراخوان شده اندکه مقرراست در نیمه اول سالجاری نسبت به برگزاری انتخابات و تعیین هیات مدیره این اتحادیه ها اقدام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی در ادامه گفت : درطول سال ۱۴۰۰، تعداد ۲۹هزار و ۳۹۶ پروانه کسب در استان خراسان رضوی صادر و قریب ۶۵ هزارنفر را مشغول بکارکرده است.

رجبی ضمن فراخوان اعضای اتحادیه های صنفی برای مشارکت فعال در انتخابات هیات مدیره اتحادیه های صنفی گفت: ماحمایت ازاصناف را همانندحوزه تولید و تجارت دنبال کرده و بر برگزاری صحیح فرآیند انتخابات نظارت فعال داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز