خبرگزاری کار ایران

سرعت‌گیرهای غیرضروری در معابر اصلی یزد جمع آوری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۵۵۷

سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از جمع آوری سرعت گیرهای غیرضروری در معابر شهر بر اساس مطالبات مردمی خبرداد.

به گزارش ایلنا از یزد، حمید دهقان با بیان اینکه رسیدگی به درخواست‌های مردمی در راستای ایمن سازی تقاطع‌ها از وظایف شهرداری‌ است، اظهار داشت: با توجه به ضرورت حذف سرعتگیر‌های غیرضروری که کارایی مناسبی را در راستای ایمن سازی تقاطع‌ها و معابر ندارند، بر اساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک تعداد ۱۰ مورد سرعتگیر غیرضروری جمع آوری می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله سرعتگیر‌های تقاطع چرغدار سیتی سنتر و سرعتگیر بلوار آتش نشان قبل از تقاطع شهدای نعیم آباد در دستور کار جمع آوری شهرداری قرار گرفته است.

دهقان با اشاره به اینکه عموم مردم می‌توانند در ایمن سازی تقاطعات و معابر نقش مهمی داشته باشند، افزود: از شهروندان محترم درخواست می‌شود در صورت مشاهده سرعت گیر‌هایی که ضرورت آن‌ها نیاز به بررسی دارد، محل مذکور را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۹۴۰۰۴ به اطلاع شهرداری برسانند.

سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد بیان داشت: از جمله شرایط حذف سرعتگیرها، قرار گرفتن در محل تقاطع‌های چراغ دار، سرعتگیر‌های باقیمانده در محدوده بریدگی مسدود شده، سرعتگیر‌ها با فاصله کمتر از ۵۰ متر، قرار گرفتن در نزدیکی دوربین کنترل سرعت، وجود سرعتگیر‌ها در شیب‌های طولی بالاتر از ۸ درصد یا در پیچ‌های افقی است که حذف می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز