خبرگزاری کار ایران

شکسپیر از نگاه دانشجویان گرافیک ایران و لهستان در یک نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۵۳۸

نمایشگاه گروهی پوستر دانشجویان گرافیک «آگنیشکا ژمیشفسکا» و بابک صفری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران ۲۰ خردادماه ۶۰ پوستر از دانشجویان گرافیک ایران و لهستان در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران به معرض نمایش درمی‌آید.

«آگنیشکا ژمیشفسکا» از طراحان گرافیک باسابقه  به همراه بابک صفری از طراح گرافیک ایرانی، تصمیم به برگزاری دوره‌ آموزشی طراحی پوستر با محوریت آثار شکسپیر گرفتند، چون زیستن در آثار این نویسنده سرشناس برای هر هنرجویی می‌تواند تمرین مناسبی برای ارائه و ایجاد خلاقیتی آزاد و یافتن ایده‌ای نو با دستی باز باشد.لازم به ذکر است که در این دوره ۱۵ دانشجوی ایرانی زیر نظر ژمیشفسکا و ۱۵ دانشجوی لهستانی زیر نظر صفری به طراحی پوستر پرداختند. 

گفتنی است طراحان و دانشجویان حاضر در این کارگاه آموزشی با دو نگاه غربی لهستانی و شرقی ایرانی در طراحی پوستر آشنا شدند و با توجه به داشته‌های فرهنگی هنری خود، آثارشان را خلق کردند. 

این نمایشگاه تا ۲۸ خردادماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می‌توانند در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز